Vraag

bonus film

  • 22 August 2020
  • 4 reacties
  • 581 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

ik heb gezien op mijn factuur dat de gratis bonus film afgeschaft wordt, is dit weer een prijsverhoging zonder dat je het opmerkt,

niet dat er veel keuze was in de bonusfilms maar toch, er zat toch wel steeds iets bij dat ik mijn kleinkinderen gratis kon aanbieden

zo wordt er toch ongemerkt steeds maar iets weggenomen 

niet dat ik niet tevreden ben van proximus, want bij de concurrentie  verhoogd de prijs ook

vooral voor mensen die alles gebruiken, maar niet extreem wordt ook alles duurder 

je hebt internet , e mails,  digitale tv enz nodig je kunt bijna niet meer zonder, en ook betrouwbaar en daar wordt misbruik van gemaakt, wat is het volgende minder zenders en voor de rest betalen, ik hoop van niet, want onlangs kreeg ik een enquete en daarin vroegen ze of ik bij mijn huidige provider zou blijven als er zenders zouden verschillende zenders betalend maken, vtm, zes, vier enz

waar zal dit eindigen

 

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

is dit nu een prijsverhoging of komt er iets in de plaats ??

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

het is steeds weer een balans baten/kosten in de productenlijst.

zo ook het aanbod van de bonufilms

ook in zender lijst zijn er vaak aanpassingen, afh van vraag en aanbod… nieuwe zenders, vernieuwde contracten, ….

Onlangs zijn ook nieuwe packs geactiveerd met kortingen op abo’s, met gratis bellen voor vaste lijn

we beseffen dat veranderingen vragen met zich brengen.  

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +2

ok dus toch prijsverhoging, maar in verband met de vaste lijn, ik heb familius blijft het daar gratis bellen enkele  in de avonduren en in het weekend?

bij de andere formules, kan ik toch niets supplementairs gebruiken, aangezien ik geen iphone heb kan ik ook geen apps gebruiken, en aangezien ik nog een jaar een korting krijg , blijft dit voor mij de interessantste formule, 

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia 

huidig pack wat je hebt, blijft zijn optie gratis bellen in daluren /weekend / feestdagen nog behouden.

groeten

Tina

Reageer