black friday

  • 28 November 2021
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Goede morgen ,

Ik heb sinds begin dit jaar een flex abonnement (voor content lovers) zonder gsm .

Als ik dit nu upgrade naar Flex inclusief mobile heb ik dan recht op tv of laptop. Dan heb ik toch een nieuw abonnement wat voldoet aan de voorwaarden van de actie.

Graag spoedig antwoord want de actie loopt morgen af.

Groetjes.

Martin 2 jaar geleden

FYI: Dit is het antwoord van een Proximus forummedewerker  :

  

@hendrikvermeiren Zoals vermeld in de voorwaarden, is deze promo enkel geldig voor een nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest. Meer info onderaan deze pagina bij ‘voorwaarden’: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus Groetjes,Joel

Bron: Black friday promotie | Proximus Forum

PS: Iemand die van Proximus zelf is komt hier niet langs op het forum tijdens weekends wel is de helpdesk bereikbaar tijdens het weekend op het gratis nummer 080022800 (in de weekends is het soms moeilijk om er binnen te geraken)

Bekijk origineel

2 reacties

FYI: Dit is het antwoord van een Proximus forummedewerker  :

  

@hendrikvermeiren Zoals vermeld in de voorwaarden, is deze promo enkel geldig voor een nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest. Meer info onderaan deze pagina bij ‘voorwaarden’: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus Groetjes,Joel

Bron: Black friday promotie | Proximus Forum

PS: Iemand die van Proximus zelf is komt hier niet langs op het forum tijdens weekends wel is de helpdesk bereikbaar tijdens het weekend op het gratis nummer 080022800 (in de weekends is het soms moeilijk om er binnen te geraken)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @georges_063 aangezien je al internetklant bent, kom je niet in aanmerking voor de voorwaarde dat het internet nieuw moet zijn. Groetjes, Heidi

Reageer