Vraag

bewakingscamera YCC 365 Plus

  • 1 August 2021
  • 2 reacties
  • 445 Bekeken

Kocht onlangs een bewakingscamera YCC365Plus. Deze kan bij Proximus geen verbinding maken met mijn Wi-Fi. Bij de buren die Telenet hebben lukt het wel. Contact gehad met Proximus en die vriendelijke meneer heeft mij een hoogstaande technologische uitleg gegeven. Hij had het over codes en poorten openen en nog vanalles waar ik niets van begreep. Uiteindelijk heeft hij mij naar dit forum verwezen. Wie kan mij helpen? 

Grts Marc 

 

 


2 reacties

mss kan dit al je iets verder helpen:

Portforwarding IP Camera | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +4

YCC365 user manual (hs-plus.com)

 

Mogelijks  is het probleem gewoon te wijten aan OneSSID van de Bbox zie info hierboven (p.16 veelgestelde vragen punt 1 B )

Probeer OneSSID uit te schakelen via GUI BBox LAN IP 192.168.1.1 als user met het user paswoord op de BBox (sticker)

klik op OneSSID banner om OneSSID uit te schakelen (of terug in te schakelen)

OneSSID niet actief = 1 SSID voor WiFi 2.4 en een andere SSID voor WiFi 5.0

One SSID actief = 1 SSID voor WiFi 2.4 én WiFi 5.0

 

Reageer