Vraag

400 Bad Request Header Or Cookie Too Large nginx foutmelding forum



Toon eerste bericht

111 reacties

ik had dagen geleden voor als je op verschillende linken klikt en zelfs na een tijd door een tweed of derde keer te klikken ging de pagina dan wel open.

Reputatie 6
Badge +3

Mijn publiek IP adres is:  80.201.22.82 . Gewoon handig om te kijken in de webserver logbestanden. Ik blijf er maar last van hebben. Gisteren avond heb ik het terug voorgehad. Wanneer een community niet in eigen beheer is maar uitbesteed hangt ook alles af welke service level agreement je hebt afgesloten. Er is nog wel wat werk aan de spamfilter.

community wordt inderdaad uitgegeven.

Reputatie 6
Badge +3

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/udp-poorten-gaan-niet-open-in-mijn-b-box3-50095 (22:18)
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734 (22:16)

Reputatie 6
Badge +3

Wat het nog extra raar maakt dat wanneer het voorvalt het gaat over een bepaalde forumsectie of topic en andere werken dan wel. Ik kan het maar pas in het weekend met zekerheid zeggen. In de week kom ik pas online rond 20:30 of  21:30. Maar ik ga er opletten.

Enfin dat is toch wat ik vroeger opgemerkt heb toen ik er veel last van had.

Reputatie 6
Badge +2

Meester, hij begint weer! Dus is niet opgelost. 

Reputatie 6
Badge +3

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/snelheid-down-en-upload-plots-naar-20-down-en-13-up-50282 (10:50)

Reputatie 6
Badge +3

@GeertC : Hartelijk bedankt, om dit te hebben doorgegeven.

Inderdaad het pas opgelost als het voor iedereen opgelost, daar ben ik het volledig mee eens.

Reputatie 6
Badge +3

De loadbalancer gaat altijd kijken naar hoeveel geheugen er nog vrij is en ook het CPU gebruik om te switchen naar een andere server. Ofwel wordt er gewerkt met een lease tijd van bijvoorbeeld een dag, wanneer jij altijd heel vroeg inlogt kan je altijd op dezelfde server terecht komen. Een andere manier zou ik niet kunnen bedenken.

ja ik geraak er ook niet goed aan uit want ik logde vroeger als het wel veel voorvalde niet vroeger of later in dan de laatst twee weken…. is voor mij ook een groot raadsel.

Reputatie 6
Badge +3

Om 11:41 terug problemen: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/vertraging-bij-gebruik-vidioconferencing-50050

‘t is terug van dat in EDGE,  zal eens proberen in FF.

OOK in FF maar het is zoals het altijd geweest is niet in iedere post die je opent !

Vivaldi ook dus zal niet browser gebonden zijn!

Reputatie 6
Badge +3

Om 23:10 terug dezelfde foutmelding gehad op volgende topic : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/zeer-trage-internetverbinding-49984

Reputatie 6
Badge +3

https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52/smartphones-en-gsm-expliciete-vermelding-van-de-ondersteunde-frequentiebanden-voor-2-3-4-5g-50135?postid=649964 (11:20) Terug last van de foutmelding en nu ben ik in de voormiddag ingelogd. Mijn publieke IP adres: 80.201.22.82

Reputatie 6
Badge +3

Voorlopig is het nog niet duidelijk hoeveel mensen er last van hebben van die foutboodschap. Ik weet niet of het mogelijk is om een peiling te houden op dit forum. Wat ik al zeker weet is dat het probleem onafhankelijk van het tijdstip is van het inloggen op het forum, want ook in de ochtend heb ik er last van.

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb zojuist nog het probleem gehad. Blijkbaar werkt Proximus met Insided een Nederlands Bedrijf voor hun community platform. Wat ik ook heb gemerkt dat wanneer er geen problemen zijn er meerdere connecties zie mijn screenshot.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hier wanneer de foutmelding optreed, dan zie je duidelijk dat er geen connectie gemaakt wordt met de meerdere bronnen die noodzakelijk zijn om dit forum correct te laten werken. @Charlotte.D zou hier eens naar gekeken kunnen worden.

 

hier nog altijd alles rustig en kalm, geen problemen meer. 

nu geprobeerd met vivaldi / edge / ff / opera en heb voor iedere browser zo’n 30 posts aangeklikt en krijg geen foutmelding meer !!!!

daarstraks was het nochtans bijna iedere keer prijs.

hier al de laatste dagen geen enkel probleem meer.

Reputatie 6
Badge +2

Ik ga het niet blijven herhalen dat er nog problemen zijn, ik weet hoe ik ze kan vermijden  :

  • het heeft zich nog niet voorgedaan onder android
  • ik heb het nog niet voorgehad onder Linux met Google Chrome

ik denk niet dat Proximus hier nu een prioritair probleem in ziet

-

Reputatie 6
Badge +3

Bedankt om dit te testen. Het hangt sowieso af op welke webserver je verbonden bent. Dat kies je niet zelf en wordt door de loadbalancer bepaald. We kunnen enkel maar afwachten op een reactie van Proximus.

Reageer