Vraag

400 Bad Request Header Or Cookie Too Large nginx foutmelding forum



Toon eerste bericht

111 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat komt ook omdat er geen cookies opgeslagen wordt, bedankt voor de tip. https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/voicemail-50124 (22:01)

Ter bijkomende info: deze morgen een chat sessie gehad met iemand die ook hiermee veel problemen als hij surft op het forum, en heeft al een tijd testen gedaan tijdens het surfen op het forum met chrome browser, drie dagen normaal en drie dagen in privé enz…..en daarbij regelmatig het probleem bij normaal surfen en nooit bij privé surfen.

Reputatie 6
Badge +3

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/mail-instelling-camera-50136 (23:06)

Enfin dat is toch wat ik vroeger opgemerkt heb toen ik er veel last van had.

Reputatie 6
Badge +3

Wat het nog extra raar maakt dat wanneer het voorvalt het gaat over een bepaalde forumsectie of topic en andere werken dan wel. Ik kan het maar pas in het weekend met zekerheid zeggen. In de week kom ik pas online rond 20:30 of  21:30. Maar ik ga er opletten.

stel jij ook niet vast dat dit het meest ‘s avonds voorvalt

Reputatie 6
Badge +3

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/udp-poorten-gaan-niet-open-in-mijn-b-box3-50095 (22:18)
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734 (22:16)

Reputatie 5
Badge +2

Bij mij ook omdat ik vooral dan surf. Schrijf het eens enkele dagen op : gewoon een lijst wanneer je surft en wanneer het gebeurt. Eb bij mij gebeurt het niet meer omdat ik weet hoe het te vermijden. Proximus moet gewoon aan dat probleem werken. 

wat ik ook nog herinner dat is dat het meest frequent voorviel meer naar de avond toe

Reputatie 6
Badge +3

Terug dezelfde foutmelding: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734 (21:50). Publiek IP adres: 80.201.22.82

Reputatie 6
Badge +3

We zijn bijna een maand verder en nog een verdere update van Proximus.

Inderdaad het pas opgelost als het voor iedereen opgelost, daar ben ik het volledig mee eens.

Reputatie 5
Badge +2

Meester, hij begint weer! Dus is niet opgelost. 

hier nog altijd feilloos toch fantastisch  hé :relaxed:

Reputatie 5
Badge +2

Onder Linux met Vivaldi heb ik het nu niet meer. Twee dagen geleden was dat zo goed als elke keer.

Reputatie 6
Badge +3

Om 11:41 terug problemen: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/vertraging-bij-gebruik-vidioconferencing-50050

ja ik geraak er ook niet goed aan uit want ik logde vroeger als het wel veel voorvalde niet vroeger of later in dan de laatst twee weken…. is voor mij ook een groot raadsel.

Reputatie 6
Badge +3

De loadbalancer gaat altijd kijken naar hoeveel geheugen er nog vrij is en ook het CPU gebruik om te switchen naar een andere server. Ofwel wordt er gewerkt met een lease tijd van bijvoorbeeld een dag, wanneer jij altijd heel vroeg inlogt kan je altijd op dezelfde server terecht komen. Een andere manier zou ik niet kunnen bedenken.

Maar waarom zou ik dan ineens geluk hebben dat de loadbalancer mij nu al die tijd op en server zet die geen problemen geeft, dit is eigenlijk hetgeen ik mij afvraag.

Reputatie 6
Badge +3

Om 10:22 heb ik terug de foutmelding gehad: https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/kijken-naar-pickx-op-pc-zonder-dat-pickx-blokkeert-49743 Dat kan enkel maar wanneer je door de loadbalancer op de webserver geplaatst wordt die geen problemen heeft.

Om 10:26: https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/herbekijken-niet-mogelijk-en-serie-ook-niet-opgenomen-in-categorie-series-van-vrtnu-50056

Dat kan maar ik vraag mij nog altijd af waarom ik met de zelfde EDGE browser, ook weken geleden zoveel last had en de laatste twee weken geen enkele keer meer, zou ik eerst op een slechte webserver gezeten hebben en nu altijd op een goede webserver!

Reputatie 6
Badge +3

Waar ik plots aan denk is de forum software upgrade van 1 maand geleden. Mijn problemen zijn 20 dagen geleden gestart. Ofwel is er een probleem met 1 van de verschillende webservers die het forum van Proximus bevat.

ja voor mij is het nu wel in orde gekomen maar aangezien het toch nog bij voorvalt moet het toch nog niet 100% in orde zijn! Of is het nu geen probleem meer voor EDGE en wel nog voor CHROME ?
We kunnen natuurlijk zo blijven gissen…..

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk persoonlijk dat jullie en ik al voldoende informatie hebben verschaft. Ik heb zelf meer dan 10 dagen gewacht alvorens een community manager te vermelden. Ik hoop ook dat er eens een update gepost wordt. 

 

Om 23:10 : https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/geen-hd-zenders-meer-na-omruiling-bbox2-naar-bbox3-47647

Hopelijk komt er ook eens reactie van de stand van zaken van het onderzoek.

Reageer