Zeer ontevreden over Proximus!!!

  • 4 March 2019
  • 1 reactie
  • 365 Bekeken

21/12 een aansluiting gekregen door een technicus voor een tuttimus pakket.
opzich alles ok.. alles werkte.
Tot de dag nadien dat ik een bundel wil aanvragen, dan beginnen de fouten op te duiken.
Na veel vijven en zessen komen ze erachter dat ik niet actief staat in het systeem als tuttimus gebruiken maar dat ik dus wel die diensten aan het gebruiken ben... hoe dat kan heb ik tot opheden nog geen antwoord op. opzich lijkt het iets dat toch zo opgelost zou kunnen worden... maar niets is minder waar... telkens een andere uitleg telkens iets anders proberen, resultaat al 2 maal internet verlies gehad (wat dus betekent niet kunnen werken(thuiswerken)) iedereen zit maar dossiertjes op te maken ondertussen al doorgestuurd naar een dossierbeheerder.. die persoon kon vanaf dan alleen maar iets doen in mijn dossier... die persoon heeft mij wel geteld 1maal proberen te contacteren. Telkens terug gebeld naar klantendienst maar beheerder onvindbaar.
ondertussen heb ik ook al 2nieuwe afspraken voor een tuttimus installatie aan mijn broek gekregen terwijl die installatie al op 21/12 is gebeurd... dus telkens terug bellen om die af te zeggen en weer een dossiertje... terwijl komt de nieuwe aanrekening van de gsm abbonementen die dat totaatotaal niet klopt en vanalles is aangerekend dat ze zelf hebben toegevoegd. dus ja die kunnen we dan ook niet betalen want we moeten wachten tot het probleem is opgelost......ondertussen 2maand later komt het op 25/2 dan toch inorde dat mijn tuttimus pakket geregistreerd geraakt bij proximus en ook zijn mijn producten eindelijk zichtbaar in myproximus.. helemaal blij na 40maal bellen en 8u verloren tijd dat het dan toch inorde is gekomen... dat denken we toch... tot ik weer eens probeer om tvreplay+ aantevragen. opzich geen probleem aanvraag gedaan, bevestingingsmail gehad... activatie binnen 24u.. dus yes zou het eindelijk gelukt zijn.... nope 3dage later nog steeds de melding dat ik het niet kan gebruiken. ondertussen is mijn netflix ook opgezegd door proximus omwille dat ze het niet konder door facturen dus resultaat dat kunnen ook al niet gebruiken... inplaats van meer opties ga ik telkens naar minder opties... dus ja we zullen dan nog maar eens terug bellen naar proximus. krijgen je daar de technische dienst aan de lijn die mij dood leuk verteld ja mevrouw ik heb zo net de test uitgevoerd en het blijkt dat u geen internet connecttie heeft... zijde nu serieus ofwat... mijn ipad zit op youtube te kijken mijn zoon zit op de vaste computer youtube te kijken en dan wilt u beweren dat ik geen wifi heb...??? en dan zeg je nog die zal op de 4G aan het zien zijn.... op mijne vaste pc ofwat???? dus ik leg uit, zou het niet kunnen dat het komt omwille dat mijn modem die ik heb staan niet in jullie dossier staat.. door al de problemen die er al geweest zij (zoals een nieuwe modem dat toegestuurd werd.. totaal overbodig) maar zoals gewoonlijk hebben ze geen oren naar wat de klant zegt maar doet alleen wat zun denken... maar op die manier ben ik al 2 maanden verder... hoe lang moet dit nog duren.......... service naar nieuwe klant een DIKKE NUL. wete wat zelfs nog straffer is de klantendienst hangt u gewoon op als je met hun aan het bellen zijd.. of te wel is het te moeilijk en weten ze toch een geen antwoord of beginnen ze ineens te roepen dat zun het beter weten en dat ik niets weet.... of anders laten ze u gwn een half uur in wacht staan en hangen ze op... Ik ben is benieuwd wanneer het opgelost zal worden... en welke compensatie er tegenover gaat staan... frustratie allom... gezou voor minder.

Mvg Natasja

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hoi Natasja89, stuur je (in privébericht) klantgegevens voor nazicht? Grt, HeidiE

Reageer