Vraag

Zeer ontevreden over klantendienst

  • 13 March 2019
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Hallo,
ik ben niet de persoon die snel zal klagen of op sociale media zijn beklag zal doen, maar de ervaring die ik deze week heb opgedaan met Proximus overstijgt mijn geduld en begrip.
Ik ga niet in detail treden hoe vaak ik gebeld heb om een bereidswillend persoon te vinden of hoe vaak ik van kastje naar muur ben gestuurd, maar ettelijke telefoons en 2 klachten later zit ik al 3 dagen zonder internet en TV door een fout van Proximus. Zij hebben mij onterecht op de zwarte lijst van wanbetalers gezet en mijn contract afgesloten zonder mijn medeweten of mijn schuld. Blijkt om verkeerde facturen naar een verkeerd adres te gaan.
Ondertussen moet ik thuis op mijn hotspot werken en heb ik mijn maandelijkse limiet al lang overschreden, wat me nog voor extra kosten gaat geven.
Mijn vertrouwen en tevredenheid is helemaal weg en ik weet niet wat gedaan om hulp te krijgen. Het duurt allemaal veel te lang. Als de fout bij Proximus ligt, moet dit soort klachten naar mijn insziens absolute voorrang krijgen om asap gecorrigeerd te krijgen en moeten de diensten beter kunnen samenwerken.
Is er geen escalatiepad?

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi

kan je ons je klantennr of lijnnr doorgeven via prive ?
dan kijk ik na wat er gaande is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
het gaat van kwaad naar erger. Volgende week stap ik over naar telenet
Zeer ontgoocheld en teleurgesteld in Proximus. Zal er niets postiefs meer over kunnen zeggen
Reputatie 7
Badge +3
Dag P_B,

De technieker komt langs 19/03 in de namiddag voor de installatie.

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella,

bedankt voor de update. Maar ik stap over naar Telenet na de saga van deze week.
Ik wens geen nieuwe installatie na een onterechte opzegging en 8 dagen zonder TV of installatie

Mvg
Patricia
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik begrijp je reactie. De betrokken dienst wordt verwittigd. Excuses voor wat er gebeurd is.

mvg

Tina