Wordt er nog gewerkt bij Proximus ?

  • 8 June 2017
  • 8 reacties
  • 517 Bekeken

Wij zijn van februari aan het proberen om over te stappen naar tuttimus. Tot op heden nog steeds niet in orde maar onze factuur is wel gestegen!!!! Internet snelheid gedaald van 50Mbit naar 15Mbit.
Reeds 3 maal naar de Proximus winkel geweest met deze klacht ( vriendelijk personeel ) maar nog steeds niet in orde. Test aankoop op de hoogte gesteld van de klacht.
WIJ ZIJN HET BEU !!!!!!!!!

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag u4ia31,

Stuur je klantgegevens door via privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
22 dagen later, nog steeds niet in orde

wat een reclame voor Proximus zeg !!!!!!!!
Zoiets ben ik nu ook aan het meemaken. (zie link hieronder). Het ergste is, dat ik al verschillende klachten heb 'ingediend' bij proximus, maar als ik de status van die klachten opvraag, zeggen ze dat er geen lopende zijn. Dat alle klachten al afgehandeld zijn. Maar daar werd niets over gecommuniceerd en bovendien is er nog steeds geen oplossing voor de problemen.


https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/niets-is-in-orde-en-installatie-laat-te-wensen-over-39475
Er loopt momenteel een klacht via Test-Aankoop, ben benieuwd of dit iets zal uithalen. anders zal ik nog een stapje verder gaan!!!!
Klacht via Test-Aankoop loopt nu 10 dagen en nog steeds geen kloten verandering. We zullen de advocaten van Test-Aankoop op de hoogte stellen en zien wat het uit haalt. Als dit niet helpt doe ik mijn verhaal aan alle kranten en nieuws zenders!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag u4ia31,

Ik begrijp dat het frustrerend is voor jou omdat het lijkt alsof er niets gedaan wordt, maar niets is minder waar! Ik kan je verzekeren dat hier verschillende diensten, waaronder ook IT, mee bezig zijn. Klachten via advocaten, test-aankoop of de pers zullen helaas dit proces niet versnellen. Het enige wat ik je kan vragen is om nog even geduld uit te oefenen.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag u4ia31,

De dossierbeheerder heeft je proberen te contacteren, maar je was helaas niet bereikbaar.

Hij en de IT-dienst hebben het nodige gedaan. Het order voor de omschakeling naar Tuttimus is lopende.

Groetjes,

Antonella
Die priveberichten worden zeer snel beantwoord, maar gebeurt er dan ook iets mee. Concrete antwoorden zoals wanneer komt de technieker langs worden niet beantwoord. Of vergis ik mij?

Reageer