Beantwoord

Wanneer gaat CEO Leroy haar beloftes nakomen?

  • 17 March 2018
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

Ik ben Peter, de man die zijn vorige problemen met Proximus moest opgelost krijgen via de omweg van de ombudsman en wiens uitspraken gebruikt werden om CEO Leroy te confronteren in Radio 2 De Inspecteur.
Daar beloofde de CEO beterschap.
Sedert enkele weken loopt het weer helemaal strop met Proximus TV en moet ik minstens één keer per week bellen naar de technische dienst om het ding weer aan de praat te krijgen.
Gisteren was weer het summum. Eén keer gebeld naar de technische dienst omdat er geen verbinding was met Proximus TV. Op afstand werden de decoders herstart maar dat bood geen oplossing. De man beloofde dan de modem te herconfiguren. Ik haakte in.
Een uur daarna was de modem nog niet herstart. Opnieuw bellen. Een andere man van "het zevenkoppige monster Proximus" zei me dat men vergeten was de modem te herstarten en deed dat dan. Wat hij vergat te vertellen was dat ik daarna de decoders opnieuw moest opstarten, maar gelukkig was ik bij de pinken.
Op mijn vraag welke "bug" in het systeem alles bij mij weer momenteel herhaardelijk doet vastlopen krijg ik geen antwoord en dus ook geen oplossing.
Waar blijft de klantvriendelijkheid zo beloofd door Dominique Leroy in "De Inspecteur"?
icon

Beste antwoord door AndyR 17 March 2018, 10:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Peter,

Ik heb je lijn uitgemeten en zie dat er kleine verbrekingen op je lijn zitten, hiervoor gaan we een technicus langs sturen om dit volledig na te kijken. Kan je ons een privébericht sturen zodat we samen kunnen nakijken wanneer we best iemand hiervoor langs kunnen sturen? Dit doe je door hier te klikken.

Reageer