Vraag

Wanneer!!

  • 27 April 2018
  • 0 reacties
  • 114 Bekeken

Wanneer doet nu eens iemand bij proximus zijn werk ipv mensen te beliegen???
Men beloofd me al een ganse week mijn verbinding terug open te stellen tot dat er iemand mij volledig opzegt.
Twee telefoontjes later zou het recht gezet zijn en heb ik binnen 24h terug verbinding.
Noppes,gemaild maar geen reactie,dan gebeld en niks blijkt recht gezet maar geen probleem wordt zo opgelost en binnen het uur inorde meneer ,Noppes 5h later en ik blijft nog steeds kalm en vriendelijke nog maar eens gebeld na een paar keer doorverbonden en oei meneer u hebt alles opgezegd,neen mevrouw dat zou ondertussen recht gezet zijn,nee meneer maar ik breng het terug in orde en vrijdag mag u terug bellen en zou alles in orde moeten zijn.
Ondertussen 3 dagen zonder tv en internet.
Vrijdagmorgen om 8h10 terug gebeld, ja meneer in de loop van de voormiddag zou alles terug werken zie ik hier,oef
NOPPES namiddag terug gebeld en oei meneer u staat niet meer aangemeld,WAT Hebben uw collega's mij dan drie dagen voor de zot gehouden? Meneer daar oordeel ik niet over ,awel ik wel.
Ik breng het voor u in orde,jaja voor de zoveelste keer en ondertussen nog geen tv en internet. Welkom weekend. Pfffffff
Het zal dus vanaf volgende week waarschijnlijk een andere provider worden want is men daarom jaren klant om zo behandeld te worden.

0 reacties

Geen reactie

Reageer