Wanagogo app

  • 5 August 2017
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Goed voorzien zijn we op vakantie vertrokken; app geïnstalleerd, filmpjes en boeken gedownload; en na 2 dagen begaf de app het. Blokkeerde volledig bij het bekijken van een Bumba-boekje. We konden niets meer doen, buiten de app verwijderen en met hoop dat de WiFi-verbinding soelaas zou bieden, hebben we alles weer geïnstalleerd. Helaas gaf de app bericht dat 'de regio' maakte dat we niets konden downloaden.
Tolerant als we zijn, hebben we gewacht tot we weer thuis zijn, helaas echter werkt nu niets van de Wanagogo app. We kunnen alle foto's en mappen zien, mijn zoon tikt aan wat hij wil zien, maar niets reageert. Heel onze lijst met downloads lijkt bevroren.
We hebben de app niet eens gratis mogen uitproberen (na dit gratis aanbod op de ene dag, was het plots niet meer mogelijk op de andere dag), maar tot nu toe nog maar een paar uur plezier van gehad.
Telefonisch is het een ramp om door het menu te geraken, als ik dan bij technische storing uit armoe dan maar Proximus-tv selecteer, kan ik niet geholpen worden en word ik doorverwezen naar 0800 22 301 waar hetzelfde menu- liedje begint ?
Waar kan ik terecht met vragen/klachten over Wanagogo?!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Ik kan alvast voor jou eens laten nakijken wat er misloopt met de Wanagogo app, kan je mij volgende info bezorgen via privé bericht naar Het Proximus Team ? Op welk toestel heb je de app geinstalleerd (merk en type) ? Welk besturingsysteem gebruikt de gsm , en welke verisie (andriod, os, windows ) ? Hoeveel opslag ruimte heb je nog op je toestel ? Lukt het momenteel een filmpje af te spelen via stream, lukt het om een filmpje te downloaden? Stuur gerust alle info door dan laat ik het verder nakijken door de betrokken dienst.

Reageer