Vraag

Waar kan ik mijn klacht opvolgen?


Vroeger kon je in my Proximus je klacht opvolgen maar nu vind ik die nergens meer terug. Volgens een medewerker is dat een probleem met de server maar ik heb al op verschillende manieren ingelogd en ik vind ze niet meer terug.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Of dit een server- of software-probleem is weet ik niet, maar deze info is al enige tijd spoorloos. De vraag voor ons is en blijft natuurlijk of het een tijdelijk of permanent fenomeen betreft....(= een IT-foutje of een door Px Mgt wetens en willens genomen beslissing)
zoals het vroeger was kon ik op MyProximus dit wel opvolgen maar dat opvolgen was bij mij toch heel summier, t.t.z. het dossiernummer en dat het al dan niet nog in behandeling was, meer vond ik daar niet terug!
Reputatie 7
Badge +4
Martin.... heel vroeger - wanneer de dieren nog spraken - kon "jan met de pet" in de voorganger van MyPx een klacht inleiden en opvolgen (tekst); later werd het "iets beperkter" en kon men in MyPx enkel zien of een klacht geregistreerd, in behandeling en afgesloten was... en nu in de moderne Px tijden,tja....
Sorry Px ...
Meer dan wat de Proximus medewerkers hier kunnen opvragen omtrent je klachtnummer zal je daar ook maar hoogstens in terug vinden en meer niet ….
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kurt,
Tip, je kan deze normaal gezien ook via je MyProximus je openstaande dossiers raadplegen.
Niet alle dossiers kan je opvolgen. Dit hangt er vanaf wat de inhoud is. Klachten die je zelf hebt gemeld kan je bijvoorbeeld opvolgen. Dossiers die intern worden opgemaakt bedoeld om iets door te geven naar een andere dienst, kan je niet altijd opvolgen.
Mvg. Wifried
Reputatie 7
Badge +4
Beste WilfriedJ, vreemd heel vreemd.... zelf kan ik in MyPx mijn half deze maand ingediende klacht 34040596 niet terugvinden … mijns inziens schort er dus - zoals hierboven reeds vermeld - wel degelijk iets aan de betrokken applicatie
P.S. Mijn klacht 34040596 wordt ondertussen via een ander kanaal behandeld (spijtig maar ja ….)
Beste WilfriedJ,
Ik heb vandaag een brief ontvangen waarop staat dat ik mijn klacht kan opvolgen op MyProximus - Support - Mijn klacht opvolgen.
Dit menu kan ik echter niet terugvinden, ook niet via de zoekmachine...
Enige suggesties?
Mvg,
Joris
Reputatie 6
Badge +3
Dag Joris,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg. Wilfried
Blijkbaar een probleem dat nog niet opgelost is. Heden 30.07.2018 namelijk ook idem brief ontvangen van Proximus ( gedateerd 25.07.2018 ) zoals bij Joris hierboven.
Via Support is er nergens een verdere link " Mijn klacht opvolgen " te bespeuren. Ons probleem werd gemeld op 07.07.2018 om 12.12 uur maar werd ondertussen wel verholpen op 26.07.2018.
Ik zal deze klacht dus niet meer opvolgen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dicksy,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Beste Proximus,
Hierbij hetzelfde probleem. Brief met bevestiging van indienen klacht ontvangen op 19 juli 2018, en het zou ongeveer 10 dagen duren om te antwoorden. Vandaag 7 augustus 2018 en nog steeds niets gehoord. In de brief staat "Als u een MyProximus account hebt, kunt u de behandeling van uw klacht opvoþen door in te loggen op de MyProximus via www.proximus.be en daarna in Support - Mijn klacht opvolgen." Ik kan nergens "Mijn klacht opvolgen" nergens vinden op de website. Mijn klantnummer is 5...[Edit Wim]. Bedankt.
Typfoutje in klantnummer, dit is de juiste klantnummer 5... [Edit Wim]
Tip: ik zie dat je telefoonnummers, klantnummers doorgeeft via het openbaar forum, maar uitveiligheid en misbruiken te vermijden is het alrijd beter van privé zaken door te geven via een privébericht.
Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rudi,
Ik zie dat er een dossier lopende is via de ombudsman en je zal ook via die weg verder op de hoogte gehouden worden.
Mvg, Koen
Hallo, jullie hebben zo te zien allemaal een klachtennummer gekregen. Toen ik een klacht via de site verstuurde, kreeg ik helemaal niets.
De enige manier om aan dit nummer te geraken is om de eeuwenlange wachtmuziekjes aan de telefoon te doorstaan, zeker? Als iemand andere suggesties heeft, zijn ze meer dan welkom 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Dag Frauke_F, als je ons klantgegevens doorgeeft (in privébericht)
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met meer info, kunnen we je klacht via deze weg laten onderzoeken. Grt, HeidiE

Reageer