Voel me in kou gezet als klant

  • 4 September 2018
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

We zitten al sinds gisteravond met een modem die niet werkt. Blijkbaar probleem bij binnen komen van ons huis. Van morgen om 8 uur al gebeld. Tecnieker kan pas langs komen morgen avond. Zitten met student in huis die internet nodig heeft voor schoolwerk en kleuter die niet naar plop kan kijken. Ik werk zelf met mensen en bij ons is er een backup team om mensen meteen te helpen waar nodig. Dacht toch dat zo een groot bedrijf als proximus tenmiste ook zo iets achter de hand had om tevreden klanten te blijven hebben maar dat is blijkbaar niet zo. Na al die jaren klant te zijn voel ik me wel in de.steek gelaten. Vooral nu digitale tv en internet in iedereen zijn leven zo een belangerijke rol speelt . Ontevreden klant

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Flappy

Ik begrijp dat dit zeker niet aangenaam is
jammer genoeg is het niet altijd mogelijk om bij een storing iemand de dag zelf nog ter plaatse te krijgen

Onze excuses voor het ongemak

Reageer