Beantwoord

Verhuis

  • 9 May 2018
  • 9 reacties
  • 541 Bekeken

Geachte

Aanstaande zaterdag verhuizen wij.

Vandaag is er een technieker in onze nieuwe woning langs geweest om jullie diensten aan te sluiten. Is het normaal dat wij een nieuwe bbox gekregen hebben en onze huidige (geïnstalleerd in januari 2018) moeten inleveren in een shop? Wat gebeurt er dan met onze opnames? Ook zijn niet alle diensten (zoals de Wanagogo Pass van onze dochter) mee overgenomen.

Wat kan ik hiervoor doen?

Mvg
Yara
icon

Beste antwoord door AntonellaD 5 September 2018, 09:14

Bekijk origineel

9 reacties

best afwachten tot overmorgen (morgen feestdag komt hier niemand van Prox langs) als terug iemand van proximus op het forum komt die het verder kan onderzoeken om het verder af te handelen.
Reputatie 6
Badge +3
Bbox heeft geen invloed op de opnames.
Heb je ook een nieuwe tv decoder gekregen misschien?
Heb je een verhuis aangevraagd of een nieuwe installatie?

Je kan een privé bericht sturen naar proximus op dit forum met de gegevens van beide adressen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
Dag Yara,
Ik zie dat dit niet werd ingeleid als een verhuis, maar als een nieuwe installatie op het nieuwe adres. Tegelijkertijd staat de installatie op het oud adres ook nog actief. Dit wordt zo gedaan als er bijvoorbeeld een periode overlapt moet worden zodat er op beide adressen een aansluiting is. Was dit de bedoeling? Wanneer moet de aansluiting op het oude adres worden opgezegd?
Op het oude adres staat er een Tuttimus pack met All Kids actief en op het nieuwe adres een pack Internet+TV zonder tv opties.
In verband met de opnames: hiervoor stuur ik je bericht even door naar de technische dienst.
Groetjes,
Antonella
Aanvraag voor verhuis ingediend op 16 juli. Reeds 2 weken verhuisd en nog steeds geen internet. Tv of telefoon. Of toch. Gisteren kwam een technieker langs. Mijn geduld werd beloond allee dat dacht ik toch. Na ongeveer een half uur te tokkelen op zijn laptop stond de man op en zei.ee zullen je opbellen voor een nieuwe afspraak en weg was den amateur. Bij contact met het center in Kortrijk bleek dat hij gewoon had gemeld dat wij afwezig waren. Nu nog steeds geen afspraak zelfs geen verontschuldiging. Wat een service!!!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Noel , onze excuses voor het ongemak. Waarom moest er dan juist een nieuw afspraak gemaakt worden? Kan je ons jouw klantrekeningnummer ook even doorsturen via een privébericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) dan bekijken we het verder voor jou. Groeten, Aziz
Hallo aziza.klantrekeningnr 611548985. De afspraak werd vernieuwd omdat de technieker ons afwezig had gemeld. Wat niet klopte want hij was hier een half uur bij mij thuis . .nu heb ik een nieuwe afspraak op 12 sept. Ik heb nochtans gemeld in kortrijk dat we in verlof zijn tot en met 27 september. Dus opnieuw problemen .afspraak annuleren en wanneer een nieuwe afspraak?
Hallo aziz A probleem opgelost gebeld naar proximus. Fantastische operater aan de lijn gehad. In 4 minuten was afspraak verplaats naar 28 sept. Bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Grijzenbaard, Heb even gecheckt en bevestig hierbij de afspraak voor 28/09/2018. Groetjes, Antonella
Hallo Grijzenbaard, Heb even gecheckt en bevestig hierbij de afspraak voor 28/09/2018. Groetjes, Antonella

Reageer