Verhuis

  • 5 May 2017
  • 5 reacties
  • 264 Bekeken

beste,

Ik heb onlangs met uw klantendienst afgesproken dat er een technieker op 15/5 langskomt op mijn nieuw adres.
Ik heb echter nu een mail gekregen voor een afspraak te maken.
Kan u nakijken of deze afspraak van 15/5 nog in orde is?
Klantennummer: 614838277

Alvast bedankt!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Ik heb een dossier (29284384) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Een collega zal je nog iets laten weten ivm de afspraak.

Alvast de excuses

Koen
Beste,

Ik heb gisteren 4 keer naar de klantendienst gebeld om te informeren of er een technieker zou langskomen. Telkens zeiden ze mij dat ik ingepland stond maar dat ze geen uur konden doorgeven. Uiteindelijk heb ik geen technieker gezien.
Waar moet ik hiervoor een klacht indienen? Ik had mijn verlofdag beter kunnen besteden dan een hele dag zitten wachten op iemand die toch niet komt.
Dit is alles behalve klantvriendelijkheid.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Escalatiedossier 29402700 is momenteel hiervoor in behandeling, er is een IT-probleem met de doorstroming van je afspraak.

We doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen, de bevoegde dienst zal je verder informeren.

Groetjes,

Heidi
Beste,

Ondertussen is de technieker langsgeweest, maar wij hebben door bovenvermelde problemen 3 weken zonder internet en tv in onze nieuwe woning gezeten. We moeten wel de volle prijs betalen voor de maand mei. Hier ben ik niet over te spreken, en verwacht hiervoor een tegemoetkoming. Kan dit geregeld worden?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Schapenvetzak,

Ik heb hiervoor dossier 29768902 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.

Groetjes,

Antonella

Reageer