Vechten tegen de bierkaai !!!

  • 16 September 2017
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

Geachte,

Mijn dochter is klant bij Proximus via Pay and Go.
Op 05/09/2017 (!!!) wenst zij op te schalen naar Mobilus Regular S waarbij zij tevens gebruik maakt van de koppelverkoop van een Samsung J5.
In het proximusfiliaal te Kapellen worden alle documenten opgesteld daaromtrent.

Een week later is dit abonnement nog steeds niet geactiveerd, alhoewel men toen verzekerd had dat dit 1 werkdag zou benemen.
Via een telefoontje naar de klantendienst vernemen wij dat wij ons moeten begeven naar desbetreffend filiaal dus wij erheen !!!
Daar ging men de fout rechtzetten, doch wederom na enige dagen, weer geen activatie dus vandaag 15/09/2017 (!!!!!!!!!!!) terug naar het filiaal en wederom door de klantendienst doorgezonden.
Onze documenten worden meegenomen naar een achterkamertje en wij moeten ruim een half uur wachten vooraleer enige uitleg te krijgen.
Zij hebben dan toegegeven dat het één en ander was fout gelopen en zullen dit wederom na 1 werkdag rechtzetten (???)

Wij vernemen nu dat de aangekochtte smartphone nergens geregistreerd staat, dat mijn dochter aangemeld werd als businessklant (???) dus als ik het goed begrijp kunnen wij nu de rug toekeren en met de smartphone twv 280 Euro, nu voor 99 Euro wegwandelen.

Ondertussen is onze dochter NOG steeds pay and go-klant en blijft haar krediet maar afnemen zonder enige compensatie...

Mijn vraag is zeer simpel : kan mijn dochter haar abonnement thans geactiveerd wordt en dat er toch enige compensatie mag komen voor de geleden schade.

Hopelijk heeft U begrip voor de situatie en verneem ik van U nog een woordje terug.


Met vriendelijke groet,

Steve

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Indien dit ondertussen nog niet (op een correcte wijze) verholpen is
misschien een prive bericht sturen via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
in elk geval een formele klacht met officiële ingebrekingstelling sturen per aangetekend schrijven
Proximus - Klantendienst
Koning Albert II laan 27
1030 Brussel
en misschien gelijktijdig de ontbinding van het contract voorstellen (met bv. als compensatie het behoud van de GSM zonder kost)

Mijns inziens heb je wel voldoende stof om indien nodig eveneens naar de ombudsdienst telecommunicatie te stappen
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

Reageer