Vraag

Van Home control naar Chacon alarm

  • 11 December 2017
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Betreft overschakeling van Home control naar Chacon alarm.

Beste ,
Op 10/11/2017 krijg ik van proximus een schrijven waarin vermeld staat dat het home control (Alarm systeem )zal worden stopgezet.
Daar bij is ook een voucher waarin een code staat vermeld om een ander “Alarm systeem” te kunnen bestellen voor een waarde van 278 €.
Het alarm systeem in van het merk Chacon.
Deze kosten zijn voor proximus zelf.
Bij het bestellen van het nieuwe systeem via internet kreeg ik de melding dat de code onbekend was.
Ik heb enkele keren geprobeerd maar telkens komt de melding dat de code onbekend is.
Ik bel naar de 08002280 hulplijn om dit te melden .
Daar werd er mij gezegd dat ze dit gingen onderzoeken.
Enkele dagen later kreeg ik ook een schrijven hierover dat ik binnen de tien dagen een antwoorde zou krijgen op mijn vraag , dit was op 17 november laatst leden.
OP donderdag 14 december neem ik terug contact op met 080022800 .
Om niet over de wachttijd te spreken , kreeg ik daar een persoon die mij de indruk gaf dat ze helemaal niets van deze wijziging bij proximus op de hoogte was en wilde mij de technische dienst door geven.
Ik vertelde dat ik een dossiernr. had , dan ging deze persoon verder op zoek naar een …. Oplossing.
Haar antwoord was , dat ik binnen de 48 u terug zou gebeld worden.
Er gaan een heel weekend over maar geen telefoon.
Op maandag 11/12/2017 neem ik terug contact op met de 088022800 , na enige tijd word de lijn onverbiddelijk verbroken.
Ik bel nogmaals , na lang wachten komt er iemand aan de lijn die mij probeerde te helpen en mij een nieuwe code zou door mailen .
Spijtig genoeg , ……….. geen mail ontvangen.
Graag had ik een degelijk antwoord gehad op mijn vraag over hoe ik nu eigenlijk wel iemand aan de lijn krijg die mij wel kan verder helpen, zodat ik eindelijk eens een fatsoenlijke oplossing krijg i.p.v.steeds door geschakeld te worden naar een volgende persoon die mij ook niet kan helpen en dan ook maar weer doorschakeld.
We zijn nu een maand verder dat ik het probleem heb gemeld ………. En nog steeds geen oplossing.
Ik vind nergens een mailadres waar ik dit kon melden , nergens word er op de website gesproken waar er bij problemen over de omschakeling zich kan melden ...... kan toch niet !!!!!

2 reacties

Ter info geef ik mee hoe je ze het probleem nog kan doorgeven en u ze u kunt laten opbellen:
surf naar >
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
kies vervolgens:
- contacteren op traditionele manier > JA > Ik ken mijn Telefoonnummer > Technische problemen > Mijn Product werkt niet > Internet > Home View & Home control > Nummer invoeren waarop ze u kunnen bellen
je kan eventueel een bestand invoegen en ook in het tekst vak je vraag/ probleem invoeren
(bv copy/paste van je bovenstaande probleem)
Bedankt Martin , ik heb het in de volgorde zoals U mij schreef uitgevoerd.
Nu nog hopen dat we hier wel gehoor krijgen.
Grt.Roland.

Reageer