U bent nog steeds De RTT

  • 29 April 2017
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

Welk modern bedrijf heeft op zijn website geen duidelijke link met e-mail ons? Waarom moet ik mijn frustratie kwijt via Twitter of een praatbarak? Hier is mijn verhaal: ik wil me identificeren voor een Pay&Go kaart van een ander persoon. Het systeem wil niet communiceren met mijn Apple PC. Dan maar €1 betalen. Het systeem wil mijn adres niet aanvaarden. Ik ben al 35 jaar klant! De rekeningen komen wel steeds op het juiste adres. Dan gebeld. Door alle menu's gelopen maar nergens mijn probleem. Iemand eindelijk gesproken. Kan niks doen. Moet naar winkel. Winkel in Bornem is gesloten. Maar 21.000 inwoners. Dan naar Boom waar het personeel zit te klagen over te veel verkochte Apple7's. Na 4u gelegitimeerd. In 2017?!

2 reacties

Ja dat klopt de website is een droom, een natte dan wel, tjonge wat een rommeltje.
Dan krijg ik nog steeds niet waarvoor ik betaal: 40 Mb data internet aansluiting en ik krijg, u raad het al: 2Mb!!!!!! Klagen helpt niets.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Peter, het spijt ons te vernemen dat de registratie zo moeizaam is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes freya

Reageer