Dit kan toch niet

  • 25 May 2017
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Sorry maar dit moet ik even kwijt..
Ik heb via mail gevraagd voor een opzegging daar ik binnenkort verhuis. In mijn email stond duidelijk om vanaf 8 juni mijn aansluiting stop te zetten. Enkele dagen nadien alles weg geen tv geen internet..niets.. ik bel naar klantendienst. Ah mevrouw, na enige tijd, ik zie het probleem al. U bent vroegtijdig afgesloten. We gaan het nodige doen en binnen de 24 uur kan u alles opnieuw in gebruik nemen. Er zou een compensatie gedaan worden op mijn rekening. Die man was heel vriendelijk en was blij dat ik al was het 24u later gebruik kon maken van de diensten. Echter.... bijna 24u later bel ik opnieuw want nog steeds niets dat werkt ik hang 5 min in de wachttoon.. .. er is iets misgegaan en ze ginghet handmatig in stellen omdat het raar was dat de dienstn nog niet actief waren. De man excuseerde zich voor het ongemak en zei dat ik normaal gezien morgenvroeg, dus deze ochtend, opnieuw aangesloten zou zijn. Dus deze ochtend probeer ik de tv.. wat denk je? NOG STEEDS NIETS! Leuk he.. en vandaag feestdag dus trek maar je plan ik kan hier echt niet mee lachen!! Hun fout want ze sluiten me vroegtijdig af terwijl er een duidelijk vermelding was vanaf wanneer ik dit wenste. Is het dan zo moeilijk om hun fout recht te zetten?, ik ben hier totaal niet tevreden mee echt niet! Ik ben nog maar kort klant maar ik heb al paar problemen ondervonden... . Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt en gebleven bij de provider waar ik was. Daar werden problemen tenminste aangepakt!!!!

3 reacties

Dag Sylvie,
Ik ga ook binnenkort verhuizen, sterk aan het twijfelen of ik bij deze provider blijf. Heb al vanalles meegemaakt hier. Nu geen live tv sinds gisteravond, Internet, terugkijken werkt gelukkig wel. 2x alles herstart. Feestdag vandaag idd niet leuk. Ik ben er echter niet van overtuigd dat andere providers beter zijn. We zijn nu eenmaal afhankelijk van ze... Dergelijke diensten kennen m.i. het begrijp "klant" niet helemaal, behalve als ze een factuur sturen.
Moest ik ook even kwijt...
Katleen
Katleen

Inderdaad overal wel iets maar ik heb van in begin eigenlijk al moeilijkheden gehad met de aansluiting. Afspraak van installatie verliep alles behalve. Installeren op zich dan ok. Daarna torenhoge factuur. Enzovoort.
Ik zal zeker geen klant blijven. Met men vorige provider werden zo n dingen direct rechtgezet!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sylvie1981,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. Dossier 29499183 werd opgemaakt om de diensten terug te activeren. De dossierbeheerder heeft 26/05 de heractivatie ingeleid in het systeem.

Groetjes,

Antonella

Reageer