Vraag

Teruggave toestellen bij einde contract

  • 5 February 2019
  • 15 reacties
  • 2381 Bekeken

Ons contract is beëindigd, wij stuurden de modem en b box terug samen met netadapter en afstandsbediening, en nu krijgen we steeds rappels met melding dat 99 euro zal worden aangerekend wegens niet terug gegeven materiaal
Wij hebben een kopij van het 'retourdocument' maar het mailadres is no-reply
Hoe kan deze fout van Proximus rechtgezet worden

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoi jamesen, kun je ons hier een foto doorsturen van het 'retourdocument'? Grt, HeidiE
Ik heb hierover ook een vraag: wij willen onze modem en digicorder terugsturen en hebben op de doos het document "proximus teruggave toestellen" gekleefd. In het bpost punt (geen postkantoor) zeiden ze dat er onder die blauwe pijl ("access point instructie") nog iets gekleefd moet worden door ons, gezien zij dat zelf niet kunnen...? We zouden niet weten wat en waar we dat kunnen vinden... Of slaat het bpost punt hier de bal mis? Alvast bedankt voor uw hulp.
louter ter info: bij mij waren er twee documenten één om in de doos zelf te steken en één om op de doos te kleven.
louter ter info: bij mij waren er twee documenten één om in de doos zelf te steken en één om op de doos te kleven.

Inderdaad, wij hebben ook een document in de doos gestopt en dat blad op de doos gekleefd. Maar volgens dat Bpost punt moet er op dat document op de doos nóg iets gekleefd worden, maar daar hebben wij onze twijfels bij.
Kan iemand van Proximus raad brengen?
hierbij retourdocument,
spijtig dat er geen mailadres is om deze communicatie te doen
pdf documenten kunnen niet opgeladen worden
Reputatie 7
Badge +6
Tip! Via www.proximus.be/contact kan je ons een mail sturen alsook bestanden als bijlagen toevoegen (ook PDF's 😉 ). Je dient hier ook te selecteren waarvoor je met ons contact wil opnemen.
Het voordeel hiermee is dat je mail ook meteen bij de juiste dienst zit.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jamesen,

Zou je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr)
Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen
dag, u vindt alle info op het document, ik reken erop dat dit volstaat, kan dit aub afgesloten worden ?
Waarom kan je Proximus niet gewoon een e-mail sturen? Ik ben de hele site aan het afschuimen, via proximus.be/contact kan je alleen tijdens de werkuren een e-mail versturen? Als je het mij vraagt, raar concept. Een website zonder contact e-mailadres is in principe ook fishy.
online mail formulier kun je versturen, buiten de werkuren ook toch
Contact > Stuur een e-mail > Ik heb een andere vraag > Ik ken mijn nummer > nummer invullen en Ok drukken => resultaat:

"Onze klantendienst is momenteel gesloten. Gelieve terug te komen tijdens de openingsuren zoals hierboven vermeld, of een andere manier van contactname kiezen."
dat is inderdaad raar, heb eens geprobeerd en dan krijg ik het volgende :

ah ja nu zie ik het, ik volg altijd een andere weg namelijk: "hulp op uw maat " ipv "stuur een email"
Reputatie 7
Badge +3
Beste Frank,

U kan dit ook via dit kanaal doen.


[color=#0066cc"]https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679[/color]


Groetjes,Joël
Reputatie 7
Badge +3
Beste Jamesen,

ik kan niet aan je document

kan je aub nog eens proberen door te sturen naar:

"Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden"

Er is blijkbaar iets misgegaan ? Excuses.

groeten, Tina

Reageer