Ten einde raad: reeds ruim anderhalve maand verhuizing aangevraagd en bevestigd maar nog niets vernomen :(

  • 18 September 2018
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ik ben ten einde raad: sedert 07/08 werd mijn verhuis gemeld en ook bevestigd met overdracht van de diensten op 15/09. Ik heb reeds meerdere malen zelf contact opgenomen met de klantendienst van Proximus en wordt van kastje naar de muur gestuurd: niemand kan mij helpen of mij de status van mijn dossier doorgeven. Wie kan mij hier verderhelpen? Ik ben 2x gebeld met telkens weer zelfde vraag: klopt adres van nieuwe woning, waarbij ik telkens uitleg dat dit een nieuwbouw betreft. Ik weet niet als nu al technisch haalbaar is, laat staan dat er ook maar een technieker ingepland staat. Hoe moet dit nu verder? Ik verhuis komende vrijdag.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Vanessa,kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit even verder voor je na. Groetjes Freya
Dag Freya,

alvast dank voor je reactie. ik vrees echter dat het te laat is: ik ben vandaag naar een proximus-winkel getrokken waar men mij de stand van zaken heeft gemeld: proximus tv niet mogelijk op mijn nieuwe adres, daar loopt hele dossier op vast. Blijkbaar wil men dit de klanten niet melden en houdt men liever de klanten aan het lijntje. Ik heb dan ook de aanvraag tot verhuis stopgezet en ben overgegaan naar Telenet. Deze week nog komen zij de aansluiting doen.
Ik vind dit een zeer spijtige zaak en hoop echt dat andere klanten dit niet moeten meemaken. Het is nog altijd beter van mensen slecht nieuws te melden dan geen nieuws. ik kon nog voor enkele weken vertrokken zijn, wie weet. mijn dank gaat absoluut niet uit naar Proximus, waar ik van kastje naar de muur werd gestuurd, wel naar de dame in de proximus-winkel die mij op een zeer professionele manier heeft bijgestaan.

Reageer