Telenet - Proximus

  • 27 June 2017
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Ten einde raad probeer ik op deze manier aandacht te krijgen voor ons probleem.
Vorige zomer is het vakantieverblijf waar wij een vakantiehuisje hebben overgestapt van Telenet naar Proximus.In januari j.l. hebben wij een wijziging doorgegeven om ons abonnement over te zetten naar internet Start van 27,50.daar wij haast geen gebruik maakte van internet.Hierna is alles fout gegaan.We zijn overgezet naar n abonnement van 48,20.
Na vele vele telefoontjes die geen oplossing boden hebben wij Proximus opgezegd.Maar ook deze wijziging is fout gegaan en is er niets meegedaan.Resultaat oplopende rekeningen verhoogd met 15,-euro kosten.
Aangezien wij al enkele maanden geen internet meer hebben(afgesloten?) weet ik echt niet meer hoe ik dit moet oplossen.Kan iemand mij daar a.u.b. mee helpen.b.v.d.Jani

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
jani,

excuses.

ik heb hiervoor een dossier opgemaakt om te laten nakijken en rechtzetten. een gsm nr eindigend op 654 is een goed contactnummer ? indien niet, stuur je dan hiervoor een privébericht ?

groeten

Tina

Reageer