Taalprobleem

  • 22 November 2017
  • 11 reacties
  • 244 Bekeken

waarom gebruikt de website tussendoor franse teksten wanneer het nederlandstalige cliënten betreft?
bijvoorbeeld: https://www.proximus.be/nl/self-employed-and-small-companies/?
op deze webpagina staat "inspirez vous" !
ook als ik moest inloggen voor dit forum kreeg ik een franse tekst (vermengd met engels)!!
proximus website duidelijk primair voor franstaligen gemaakt?

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Misschien best om ook een screenshot te posten. Persoonlijk zie ik de fout niet, dus mogelijks is het een probleem bij sommige bezoekers. Dan kan het interessant zijn om "bewijs" en voorbeelden te hebben.
Dat is hier toch al van vroeger gemeld geweest, dus dat PX het niet weet dan wil dit zeggen dat ze het niet willen weten of het niet lezen of niet verder doorgeven als ze het toch gelezen hebben en het valt bij mij toch soms ook voor dat ineens een bepaalde uitleg in een andere taal staat bv in het Engels.

NB: ik heb sommige fouten ook al herhaaldelijk gemeld zelf sommige al een jaar en meer terug, die nog altijd opduiken.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vind de "Inspirez vous" ook niet meteen terug, wel "Inspiratie!". Kan je inderdaad eventueel een screenshot posten zodat we het verder kunnen nakijken?
hoe post ik screenshot?



dan op "upload afbeelding" klikken
hier printscreen
mss eens de browser zijn cookies/history wissen of ander browser eens proberen of nog als je dit liever niet wist even je browser in cognito / in privé opstarten en opnieuw proberen.
ja maar dat het zo op scherm komt is dus plots mijn 'schuld' ...
ergens loopt er toch wat fout in de opbouw van de website dat zo iets gebeurt (1 franse zin in een voor de rest volledige nederlandse tekst)
toen ik moest inloggen kreeg ik ook een mengeling van engels en nederlands! dus ook mijn 'schuld' ?!
Neen dat bedoel ik echt niet, want als je het goed gelezen heb wat ik hierboven gepost heb, dan zal je opmerken dat ik dit ook al voorgehad heb en reeds vroeger gemeld geweest is ook, dus het is zeker onze schuld niet dat dit voorvalt 😉
Ok da's duidelijk, dank
Reputatie 7
Badge +4
We zoeken hoe dan ook niet naar een schuldige, wel naar een oplossing 🙂 Kan je wel even uitproberen wat Martin voorstelde, dus even je cookies wissen of eens met een andere browser proberen? Zo kunnen we uitsluiten of dit een invloed heeft op het probleem.

Reageer