Taal klacht

  • 3 September 2018
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Vandaag werd ik om 12.40u gebeld op mijn vaste lijn, nummer begint met 016, dus Vlaams-Brabant. Begint er een vrouw mij in het frans aan te spreken waarop ik zeg dat ik nederlandstalig ben. Maar kreeg als antwoord dat zij geen NL kent, en ze vroeg of ik frans sprak....euh ja, maar dat doe ik in dit geval niet! Ik wil iemand die mij in mijn eigen taal aanspreekt. Een collega met talenkennis doorgeven ging blijkbaar ook niet, ze bleef aandringen.. Bijgevolg heb ik de telefoon neergelegd. Ik ben verontwaardigd dat een blijkbaar ééntalige een nummer in Vl-Brabant belt, en weigert om ook maar enigsinds de klant tegemoetvte komen in de taal waarin het abonnement opbemaakt is. Een overheidsbedrijf moet 2-talig zijn!! Schandalig van Proximus! Bij Telenet zal dit probleem zich niet stellen.....

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
https://www.bel-me-niet-meer.be?v1=social&v2=proximus...

Dag Moody,

Welk bedrijf heeft je gebeld? Ik zie hier namelijk geen reden waarom Proximus met jou contact zou opnemen, geen dossier, geen orders,...
Indien dit gaat over een commerciële oproep, kan je deze vermijden door je in te schrijven op de bel-me-niet-meer-lijst.

Groetjes,

Antonella
Ik weet niet wie gebeld heeft. Volgens de beller was het van Proximus...... Zou het dan een malafide beller zijn die namens Proximus abonnementen wilt afsluiten????? Dan zijn we gewaarschuwd. Bedankt voor uw antwoord.

Reageer