Vraag

Slechte service beu

  • 10 April 2018
  • 4 reacties
  • 270 Bekeken

ik wacht al bijna 5 maand op beloofde smartphone. Dossier is opgemaakt en na meermaals telefoneren met medewerkster (Priscilla) nog steeds niet geholpen. Proximus geeft toe zelf een "systeemfout" gemaakt te hebben, maar kan dit precies niet oplossen??? Ze geven toe dat ik niks verkeerd heb gedaan, maar ondertussen zit ik wel vast aan Proximus 😞. Stekebeu !!!
Ik overweeg klacht in te dienen bij Ombudsdienst of dit te melden bij 'Inspecteur' op Radio2.
Wel makkelijk klanten te lokken en dan je beloften niet nakomen... Met hoeveel mensen halen ze die truc niet uit? Als ik straks dan toch een smartphone moet kopen (zonder afbetaalplan met abonnement) , dan zijn zij er wel vanaf hé en ik zit vast aan een provider met slechte service!
Ik krijg buikpijn als ik al de klachten hier lees. Was ik maar bij Telenet gebleven.
Ga nog maar eens bellen zeker . Pfff...
Geschreven excuus opvragen om een stap verder te kunnen gaan....

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U hebt inderdaad zeer veel geduld (5 maand), maar waarom zit u vast aan "een provider met slechte service"?
Indien u een contract abo met Gsm hebt onderschreven is "de aanvaardbare levertermijn" toch ruimschoots overschreven en kunt u - bij voorkeur schriftelijk (best aangetekend) of een compensatie/voorstel vragen of het contract verbreken en desgevallend elders gaan "shoppen", neen?
Uiteraard kunt u eventueel ook - indien werkelijk nodig - nog beroep doen op de ombudsdienst telecom.
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Ik heb een pakket Minimus : TV, Internet en gsm(mobilus S) inbegrepen. Als ik enkel het gsm gebruik eruit haal (normaal nog vast tot 5/10/2018 met afbetaalplan voor niet gekregen smartphone) , dan zal het mij waarschijnlijk duurder komen 😞. Ik informeer verder.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Susan,
Kan je ons je klantennummer even doorgeven dan kunnen we dit voor je opzoeken.

Mvg WIlfried
klantennummer : 163009931
dossiernummer : 32653758

Reageer