Slechte service

  • 15 November 2018
  • 4 reacties
  • 470 Bekeken

Goed bezig Proximus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sinds 13/11 is ons internet en Tv uitgevallen, wij hebben een afspraak gemaakt en deze zou doorgaan op 15/11.
Voor deze afspraak heeft mijn echtgenote een dag vakantie genomen.
De technieker heeft gebeld op onze vaste lijn met de melding dat hij binnen de 20 min zou ter plaatse zijn.
Wat ons verbaast is dat we een mobiel nummer hadden doorgegeven om contact te maken.
Technieker heeft in totaal een +/- 4u bezig geweest.
Er is hier veel mis gegaan, waaronder op een bepaald moment de vaste lijn plots een ander nummer had.
Toen vroeg hij mijn echtgenote om een Dafalgan omdat hij tandpijn had, mijn echtgenote heeft deze natuurlijk gegeven.
Dan moest er een nieuwe kabel getrokken worden, plots waren de contactdozen niet goed meer.
Dan was het de modem die moest worden vervangen, dan heeft hij de kabel uit de muur getrokken aan de buitengevel.
Complete chaos.
Toen belde hij naar zijn volgende klant met de melding dat hij ter plaatsen ging zijn binnen de 45 min.
Dit terwijl bij ons nog niets werkte. Maar na ongeveer een 15min was er WIFI.
Voor de oude decoder moesten we naar een shop gaan om deze terug te geven.
En de digitale TV moesten we nog even geduld hebben want dit zou nog ongeveer 45min duren.
Hij nam al zijn gerief en vertrok.
Mijn echtgenote zag de technieker wegrijden en plots viel de WIFI uit.
Mijn echtgenote heeft onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst om dit te melden.
Deze hebben laten weten dat de technieker terug zou langskomen en hij zou voor aankomst mijn echtgenote verwittigen.
Ondertussen moest mijn echtgenote de dochters van school halen wat 500m van huis is.
Op dat ogenblik krijgt ze een SMS met de melding dat de technieker langs geweest is maar niemand aanwezig was.
Mijn echtgenote heeft onmiddellijk naar de klantendienst terug gebeld en daar kreeg ze te horen dat de volgende afspraak op zaterdag was.
Terwijl deze afspraak nog niet opgelost was?
Ik was 2 dagen op conferentie in Frankrijk en kom dit allemaal te horen.
Ik was vandaag in Frankrijk voor mijn werk en heb toen naar Proximus gebeld om verhaal te halen.
De eerste persoon die ik aan de lijn kreeg gaf totaal geen blijk van empathie.
Toen ik melde dat ik zou overstappen naar een andere provider was zijn antwoord doodleuk ” Meneer, hier lig ik niet wakker van hoor”
En heeft hij nadien zelf de lijn verbroken terwijl ik nog aan het praten was.
Nadien heb ik tot zelfs 6 maal met Proximus gebeld om dit op te lossen.
Maar telkens ze met de technische dienst gingen bellen werd na +/-10min de verbinding verbroken telkens.
Ik heb bij de 4 en 5 contact steeds de melding gemaakt dat op een bepaald punt de verbinding werd verbroken en dat ze me steeds konden terugbellen.
Aangezien ik steeds een ander persoon aan de lijn had, en geen stap dichter naar een oplossing.
Tot de laatste dame mij duidelijk maakte dat er geen contact kon gemaakt worden met de technische dienst.
Dus nu voel ik me bedrogen op niveau van :
1. de technieker
a. Die ons op zijn mobiele hotspot heeft gezet en ons in de waan heeft gelaten dat we terug internet hadden.
b. Die alles schandalig heeft achtergelaten zie foto.
2. Klantendienst
a. De eerste persoon die totaal niet gemaakt is voor een klantendienst en geen het niet kan schelen of Proximus klanten verliest.
b. Die mij hebben voorgelogen betreffende in de waan te laten om de technische ploeg te contacteren en nadien de verbinding verbreken.

Mijn echtgenote heeft een dag verlof opgenomen voor niets.
Ze werkt normaal 2 dagen in de week thuis , maar zonder internet lukt dit niet.
Ik heb 3 kinderen die via smartschool huistaken krijgen en een zoon die ook het internet nodig heeft voor zijn studies.

4 reacties

Ik voel met u mee! Ik heb gisteren ook een topic geschreven over hun slecht service! En het ergste is dat ze totaal niet reageren!
Volledig mee eens. Via chat vlotte communicatie. Maar dan houd het op. 25 jaar klant en al 4 weken wachten op nieuw packet.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Bart,
Vooreerst onze verontschuldigingen voor al het ongemak.
Ben je nu ondertussen al verder geholpen en werkt alles terug zoals het hoort? (je bericht dateert van 5 dagen geleden).
Je kan ons best via deze link even een update van de situatie doorgeven dan kijken we het verder voor je na.
Mvg, Wilfried
Vlotte service via chat vergeet dat ook maar. Op 18/11 een prive bericht gestuurd naar Proximus Team, heden nog geen antwoord.

Reageer