Vraag

Sinds Telenet vervangen is door Proximus werkt alleen de tv nog ! Al 4 dagen met mijn voeten aan het spelen

  • 27 April 2018
  • 8 reacties
  • 820 Bekeken


HOPELOOS:
Geachte Heren van proximus :
Ik ben sedert dinsdag 24/04 van telenet overgegaan naar proximus, en sinds dien is het een nachtmerrie.
De technieker van jullie heeft mijn installatie van telenet volledig afgebroken en proximus in de plaats gezet, op zich geen probleem maar dan wens ik ook dat het werkt.
De aansluiting is bij mij op het bedrijf, ik ben bij jullie klant geworden met 3 mobiele abonnementen, Proximus TV en internet alsook met de vaste lijn.
De technieker was vertrokken zonder iets te testen buiten de TV en die werkt, toen ik het verdacht vond dat ik geen telefoons binnenkreeg stelde ik vast dat mijn vaste telefoon niet werkte. Nu wilt mijn medewerker op zijn pc gaan verder werken en nu blijkt dat we ook geen internet hebben.
Ik ben al van dinsdag aan het bellen naar proximus en tot vandaag nog niets, ik heb dinsdag 2 x gebeld, woensdag 2 x gebeld, donderdag 2 x gebeld, vandaag 1 x gebeld, ik ben het moe, telkens krijg ik hetzelfde antwoord dat ze me gaan terug bellen dat er een fout in het systeem is.
Ik eis dat ik snel antwoord krijg want ik ga hiermee naar testaankoop en ik laat het in de kranten zetten, ik ben werkloos al 3 dagen, wie gaat dit betalen.
En wat ik nog het ergste vind is dat ze me niet eens terug contacteren voor een oplossing of info, dan was telenet toch nog al iets anders hier kunnen jullie nog veel van leren !
Ik hoop dat ik via deze weg nu eindelijk reactie krijg, ik heb al vanalles geprobeerd maar zonder resultaat, mijn klantennummer is ​610774699 op naam van ASSEA bvba.
U kan mij bereiken op 0485/057910

8 reacties

Ook via facebook en email krijg ik geen reactie, maandag ga ik terug naar telenet en dien klacht in tegen jullie .
Reputatie 7
Badge +3
Hall Jochen, onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak, kan je me via volgende link je klantnummer of telefoonnummer even doorsturen, dan kijk ik dit na voor je. Groeten Geert
Reputatie 4
Badge +1
Beste,

Technieker mag niets afbreken van Telenet, die aansluiting moet gewoon blijven staan, ook al gebruikt men ze niet .
Hij moest een aparte aansluiting maken van Proximus...
Dat de klantendienst van Proximus niet is wat het moet zijn is geweten ,en een vreselijk pijn punt voor zo'n firma..
Typisch het vele bellen voor iets in orde is , bij mij heeft dit 1 maand geduurt , leuk is anders .
Voor het verlies dat je geleden hebt raad ik u een compensatie aan , en u zeker niet laten doen , door de klantendienst ..
MVG
Dat begrijp ik ook niet goed dat de technieker alles zou moeten afbreken om een aansluiting uit te voeren. Het enigste dat hij eventueel (indien het echt nodig is om één of andere reden) zou moeten afbreken, als je het zo kan noemen, is de HDMI kabel op je TV uittrekken waar deze van de Telenet digicorder of digibox op toe kwam, en deze van de proximus decoder in de plaats steken.
Reputatie 6
Badge +3
Beste Geert van proximus. Het klantnummer staat toch wel in de 1e post..
Dit staat er.
klantennummer is ​610774699 op naam van ASSEA bvba.
U kan mij bereiken op 0485/057910
Tip: zo'n gegevens zouden hier op een publiek forum best niet staan, maar wel via een privébericht doorgestuurd worden.
Reputatie 6
Badge +3
Ach het gsm nummer staat ook hier op internet, via Google gevonden.
http://www.assea.be
En om proximus verder te helpen:
Vaste lijn: +32 (13) 521 778
Ik veronderstel dat het over dit nummer gaat.
Ik gaf deze tip in het algemeen, niet specifiek voor dit item alleen, dat het altijd beter is van niet teveel privégegevens zoals klant- gsm- telefoonnummers etc...., op een publiek forum te zetten, en niet alleen op een forum, om de éénvoudige reden dat er al misbruik genoeg is op het internet en je beter niet de kat voor de melk zet, enfin ik zou het in ieder geval niet doen en zo'n gegevens enkel in een PB plaatsen , maar iedere is uiteraard vrij van te doen en te laten.....

Reageer