Schandalig werkwijze bij Proximus

  • 13 August 2018
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Amaai wat een werking bij proximus. Heb 2 maanden geleden gebeld om vaste tel af te zeggen en nog een paar diensten van tv aangezien mijn kinderen ouder zijn en er geen gebruik meer van maken. Tot de dag van vandaag is dit nog steeds niet in orde dus blijf ik betalen voor dingen da ik niet meer gebruik. Plus hebben zomaar eens geld van mijn dochter haar herlaad kaart gehouden zonder enige reden volgens hun heeft mijn dochter 35 euro verdaan aan internet terwijl ze constant op de WiFi zit en ik vandaag nog keek en het er nog op stond en als je contact neemt moet je lang wachten en als je chat stuurt krijg je na lang wachten het bericht chat afgesloten want vinden geen gepaste medewerker. Bullshit. Ik zit met alles bij hun plus alle familieleden ook maar gaan veranderen want zijn geen eerlijke mensen bij proximus. Willen alleen maar geld uit de mensen hun zakken jagen. Ik ben dan ook lid bij testaankoop en heb hun ook ingelicht ovfr de manier van werken bij proximus.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Goededag, voor de opzeg van een vaste dienst mag je het webformulier gebruiken op https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html?v1=shorturl&v6=opzeggen. Bijkomende diensten zoals zenders zou je kunnen opzeggen via jouw MyProximus, maar mag je ook via ons doen indien jij jouw klantnummer doorstuurd in een privébericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Hier mag je ook het GSM nummer van jouw dochter op doorgeven. Wanneer mobiel internet actief staat op de SIM en op de GSM, kan je GSM connectie maken met het mobiel internet. Afhankelijk van het merk toestel en de instellingen, kan je GSM zelfs mobiel internet gebruiken terwijl je geconnecteerd bent met WiFi. Indien dit van het krediet afgaat, gaat dit aan €0,50/MB. De gegevens op MyProximus kunnen nog een vertraging hebben van +/-8 uur. Ik raad dan ook aan (indien ze een Android of Windows Phone heeft) een data monitoring in te stellen op haar GSM zelf, standaard inbegrepen bij toestellen met deze OS'en. Indien je echter een klacht hebt ingediend bij Testaankoop kan ik geen acties uitvoeren of gegevens nakijken tot Testaankoop hun lopend dossier als opgelost afsluit.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer