Scarlet

  • 15 September 2017
  • 33 reacties
  • 9517 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
De prijzen van Scarlet zijn bijna de helft van deze van Prox.
Heeft iemand hier een zinnige uitleg voor?

33 reacties

Wel is het zo dat het weer afhangt waar je woont want je kan wel vergelijken 50 vs 100 Mbps maar als je op je adres maar max 50 (of minder) kunt halen dan is er in feite geen verschil tussen beide en de tweede vraag is heb ik meer dan 50 vandoen ? net zoals het aantal zenders, ik heb er persoonlijk geen 30 vandoen, alles is zeer persoonlijk uiteraard.
Reputatie 6
Badge +1
Waarschuwingsgrens buitenbundelverbruik: die kan ik nu zélf instellen op Scarlet!
Hoeveel mensen trapten hier in de €60 val, vóór ze verwittigd werden? Ik ook!!!
maar wordt dan in realtime verwittigd, wat ik bedoel is dat ik ook mijn verbruik regelmatig gecontroleerd en dacht dat ik nog net onder mijn limiet zat tot ik 's anderendaags nog eens ging checken en ik zat er al voor 15€ over, wel geen ramp maar toch oppassen! Hopelijk werkt dat dan bij scarlet allemaal beter en zo zou het ook moeten zijn natuurlijk.
Je krijgt wel antwoord maar grote maar
Ach beste jongen, wie is er hier de ervaringsdeskundige? Ik was al klant toen deze provider nog Planet Internet heette; en Px verzorgt 'r poulain.
Om het met de favoriete filosoof van dit forum te zeggen: "Was sich überhaupt sagen läßt, läßt sich klar sagen; und wovon man nicht reden kann, darüber muß man schweigen."😎



ach ja .. dit forum barst onderhand van de zefverklaarde "ervaringsdeskundigen" .... daarom blijf ik er zoveel mogelijk weg, het scheelt een stuk in het dafalgan verbruik ... 😁 🙄
Reputatie 6
Badge +1
Aan mijn PX-vrienden, na 1 dag bij de (-/+) concurrentie:
Scarlet is een digitale JEEP - Just Enough Essential Parts.
Eenvoud siert: met weinig opsmuk naar behoren werken!
En de prijs is de beste (toch in België).

Wat heb je daar nu allemaal in je Pack bij Scarlet?
Reputatie 6
Badge +1
Ik begon met 1 GSM, de 2de volgt snel.
De sterkte van mijn signaal blijft zoals verwacht gelijk... prox infra.
Mijn pack TV/WWW overzetten kan wachten tot onze verhuis.
Vaste tel vliegt er ook uit - 2x 150min mobiel zal volstaan.
Ik al +25 jaar tevreden Scarlet-klant, mét een Proximus-tv abonnement, maar daarbij zijn er véél minder zenders te ontvangen. Zo missen wij o.a. MENT TV & maar ook duitse zenders als ZDF. Ik surf dagelijks, en wij kijken tv (met beperkte zenders), hebben ook één 8€ Scarlet GSM-abonnement, en daarnaast heb ik een Proximus-GSM-abonnement met oplaadkaart (+-15 €) per maand. Ik wil graag STOPPEN MET SCARLET, maar heb volgende problemen : 1) Ik heb zoveel bestaande logins waarbij mijn emailadres bekend is als xxxxx@scarlet.be . Gaat dit mij niet maanden lang problemen geven, bij logins, of berichten die ik niet meer ga ontvangen wegens foutief emailadres ??? 2) Wij mankeren tijdens vakantie een hotspot of Fonspot >>> Ik wil veranderen, maar weet ook niet te kiezen uit de honderden "packs" die PROXIMUS (of Telenet) te bieden heeft, en had graag enkele reacties op mijn aangehaalde problemen hierboven ! DANK BIJ VOORBAAT voor mensen die met ervaring ! PS. Wij abonneerden ons voor Trio Scarlet abonnement van 39€, maar betalen nu een laatst nog 60€ (incl.8€ Scarlet GSM) excl.Proximus oplaadkaart, dus 60+15= 75€. Ook reacties per email zijn welkom : jp14078@scarlet.be

Reageer