Scarlet

  • 15 September 2017
  • 33 reacties
  • 9517 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
De prijzen van Scarlet zijn bijna de helft van deze van Prox.
Heeft iemand hier een zinnige uitleg voor?

33 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Scarlet is ons low budget merk:
https://www.proximus.com/nl/group/brands#title-2

Vergelijk het met Eurowings en Lufthansa.

Mvg,
Wim
Reputatie 6
Badge +1
Op low budget vluchten krijg je bv minder bagage of drank of eten of plaats naast mekaar of slechte vluchturen.
Wat is bij Scarlet/Prox het verschil: dekking? snelheid? zenders? service?
Als je duurder bent moet je toch kunnen zeggen waarom?
Reputatie 7
Badge +6
Alle info op de website.

Reputatie 6
Badge +1
Waarom zou ik dan zo dom zijn om voor hetzelfde dubbel te betalen?
Reputatie 5
Badge +1
Waarom zou ik dan zo dom zijn om voor hetzelfde dubbel te betalen?
Niets/niemand belet je om naar Scarlet over te schakelen. Ik ben er zelf al vele jaren een - overigens zeer tevreden - klant van.
Reputatie 6
Badge +1
Merci nonkel!
Reputatie 5
Badge +1
Merci nonkel!
Gaarne gedaan Keoky; en dit nog: de zeldzame keren dat ik er assistentie nodig had, werd ik - zowel per mail als telefoon - adequaat geholpen.
Reputatie 6
Badge +1
Niets/niemand belet je om naar Scarlet over te schakelen
Is bij deze ook gebeurd.
Ook nog mijn korting afnemen was er teveel aan!
Hopelijk heb je daar dan uiteindelijk meer succes en service !
Reputatie 6
Badge +1
Hopelijk heb ik géén service nodig.
Hier kreeg ik nooit een deftig antwoord, dus slechter kan niet...
Voor de prijs die je betaalt krijg je bij Scarlet waarschijnlijk helemaal GEEN antwoord ... en gezien Scarlet een kloon is van Proximus, bonne chance ... 😁
Je krijgt wel antwoord maar grote maar ! als er bv problemen/storingen zijn ergens op de verbinding, dan mag je niet vergeten dat het onderhoud/herstelling van DSL infrastructuur nog altijd voor Proximus is en dit geldt ook voor andere OLO's die eveneens van Proximus hun DSL infrastructuur gebruik maken.
Reputatie 5
Badge +1
Je krijgt wel antwoord maar grote maar
Ach beste jongen, wie is er hier de ervaringsdeskundige? Ik was al klant toen deze provider nog Planet Internet heette; en Px verzorgt 'r poulain.
Om het met de favoriete filosoof van dit forum te zeggen: "Was sich überhaupt sagen läßt, läßt sich klar sagen; und wovon man nicht reden kann, darüber muß man schweigen."😎
En op wat slaat die "Je krijgt wel antwoord maar grote maar " toch op hetgeen er op volgt,
en was een bijkomende aanvulling van de post net er boven.
Ik weet niet wat ik verkeerd zou gepost hebben met te zeggen dat als er storingen zijn op de lijn (die van Proximus is ) dat het dan terug Proximus is die moet ingrijpen (wat ook geldt voor andere OLO's) en in zo'n geval zit je dan toch net in het zelfde straatje net alsof je bij Proximus moest zitten.
Als het niet klopt wat ik gezegd heb mag je mij altijd met veel plezier corrigeren, want ik leer heel graag bij, en anders ga ik ook moeten antwoorden met wat de favoriete filosoof van dit forum zegt 😄
NB: en een forum dient juist in veel gevallen net voor het omgekeerde van wat men niks afweet om zo wel iets te weten te komen en als men zou zwijgen dan zou men het ook nooit te weten komen!
Of wat ze ook zeggen een klein visje in 't water gooien om een grote te vangen 😉
Reputatie 6
Badge +1
Juist Martin, de DSL infrastructuur blijft altijd bij Pxs, dus gevaarlijk voor kastje/muur scenario.
Daarom begin ik eerst met de overschakeling van onze GSM's .
Ik laat jullie zsm mijn ervaring weten (aan halve prijs uiteraard ☺️ )
Reputatie 7
Badge +4
@Keoky

Uiteraard is niet enkel de DSL infra bij Scarlet, ook al de rest is van Proximus maar dat weet je waarschijnlijk wel

Vraagje: waar heb je die 1/2 prijs ergens gevonden?
Uiteraad voor diegenen die het weten, want toch zijn er nog altijd veel die het niet weten (te zien aan reacties op sociale media enz..) , maar Keoky zal het zeker wel weten (je moet hem niet onderschatten 😉 )was trouwens niet aan hem persoonlijk gericht maar voor ieder die het wil lezen en het ook nog niet zou weten.
die halve prijs zal wel niet voor alles te samen zijn ivgm prox 😄
Reputatie 6
Badge +1
Vraagje: waar heb je die 1/2 prijs ergens gevonden?
Zie Scarlet
- Red kost €8 ipv Mobilus €16 - en je hebt méér belsaldo
- TV+Tel+I'net voor €39 ipv Familus €75
Je zou je echt beginnen af te vragen waarom iedereen eigenlijk niet overstapt van prox naar scar !-)
Reputatie 7
Badge +4
@Keoky

Wat bv. mobiel betreft ben je "appelen met peren" aan het vergelijken (ok 15,99 versus 13, niet 😎
je kan toch nooit verwachten dat je veel minder geld gaat moeten uitgeven en alle mogelijkheden en opties gaat hebben als je een zelfde packinhoud wilt bv zoals TF+Internet+TV+ Gsm-abo!
Reputatie 6
Badge +1
Wat bv. mobiel betreft ben je "appelen met peren" aan het vergelijken
- Ik heb liever minder data (0.5GB) maar meer tel minuten (150 ipv 120) - en dit aan €/2.
Zeker wanneer prox mijn korting op Smart+ afneemt...
- En Familus €75 = €39 x (bijna)2
Als je tenslotte maar tevreden bent en je u kunt vinden met de opties een de mogelijkheden die scarlet je biedt dan is het zeker niet nodig om meer uit te geven aan andere providers op de markt.
Meer moet dat niet zijn zeggen ze dan 😉
Reputatie 7
Badge +4
@ Keoky

Ga je die belminuten ook effectief gebruiken? Indien niet is misschien nog een besparing mogelijk door over te schakelen op Pay&Go (wat Scarlet blijkbaar niet meer aanbiedt voor nieuwe klanten)

Wat Familus & Red betreft zie ik toch een aantal merkelijke verschillen (50 100 Mbps max., 80 30 zenders, ....)
P.S. Er loopt blijkbaar een promo op Familus (voor nieuwe klanten)

Maar zoals Martin zegt als je maar tevreden bent (het blijft tenslotte in de familie)

Reageer