Vraag

Raadseltje.....Het gaat goed bij Proximus....

  • 1 December 2017
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Tot vorige week had ik een tuttimus pack (vaste lijn, Tv en internet) aan 59 euro/maand en twee Mobilus 15 packs aan 15,99 euro/maand, samen goed voor een maandtotaal van 91 euro dus......Na een chat op mijn proximus waar ik van plan was om de twee mobuilus 15 packs om te zetten naar twee Mobilus 10 packs (omdat we maandelijks niet aan het verbruik geraken) was mijn verbazing groot dat achteraf mijn tuttimus pack (vaste lijn, Tv en internet) opgeslagen was naar 67 euro per maand en twee Mobilus 10 packs aan 20 euro/maand is in het totaal 87 euro.........tel uit je winst.....De chat operator had me vooraf wel kunnen inlichten maar deed dit waarschijnlijk niet uit eigenbelang/proximusbelang...
Zodus opgepast met deze werkwijze en graag je reactie
MvG
Tony

3 reacties

Ter info: zelf de berekening maken door zelf je pack samen te stellen vind je hier :
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-je-tuttimus-of-familus-samen.html
Beste Martin,

Bedankt maar daar gaat het bij mij niet om...ik had al een hele tijd een tuttimus pack (vaste lijn, Tv en internet) aan 59 euro/maand...wat de proximus medewerker verhoogde naar 67 euro/maand zonder mij voor af te verwittigen.dat is mijn punt
MvG
Was inderdaad maar ter info en best een antwoord afwachten van een proximus medewerker, als deze uitblijft kun je nog altijd een privébericht sturen
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Reageer