Proximus winkels...

  • 29 December 2018
  • 0 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Zou hier eens 2 ervaringen willen neerpennen over 2 Proximus-winkels in het Kortrijkse (was op dezelfde dag en het contrast kan niet groter zijn).
Beginnen met het slechte nieuws : 1-e was een bezoekje aan het Proximus-center in Kortrijk (vandaag vind je dat aan de Doorniksestraat 35). We worden daar ontvangen door een kerel van allochtone afkomst (daar heb ik geen probleem mee) die op compleet ongeïnteresseerde manier onze vragen poogt te beantwoorden. We hadden enkele vragen over facturatie (maar die weigerde hij zondermeer te beantwoorden : je moet maar een afspraak maken) en voor de GSM waar we in geïnteresseerd waren, moesten we maar de info-blaadje raadplegen die erbij liggen. Met zo'n ontvangst ben je als klant uiteraard geen zier. Dergelijke medewerker bezorgt Proximus meer dan een slechte naam.

Daarna zijn we doorgereden naar het Shopping center in Kuurne. Daar was de ontvangst veel aangenamer. Er wordt tijd genomen voor de klant (heeft als keerzijde dat je wat geduld moet hebben, maar dat is geen probleem (het is toch congé...)). Plots was het wel mogelijk om dat factuurprobleempje op te lossen en die GSM waarvoor we interesse hadden is nu dus wel al in gebruik...

Ik snap echt niet waarom klantvriendelijkheid voor sommigen zo'n probleem is. Blijkbaar waren klachten over die persoon in Kortrijk ook al gekend in de winkel in Kuurne (hebben er ook een klacht mail over opgesteld). Iedereen kan eens een mindere dag hebben, en lastige klanten bestaan uiteraard ook, maar deze beide ervaringen moesten me toch eens van het hart.
Welke winkel we vanaf nu straal negeren mag duidelijk zijn... En dan is het heel goed mogelijk dat de overige medewerkers in Kortrijk wel hun werk ten harte nemen, maar die ervaring hebben we niet gehad...

Greetings,
Patrick

0 reacties

Geen reactie

Reageer