Proximus noemt potentiële klanten "eikels"???

  • 20 June 2017
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Gisteren (19/6/2017) werd ik rond 19u00 opgebeld door iemand van Proximus. Het gesprek ging ongeveer als volgt:

- Dag mijnheer, ik bel namens Proximus. Bent u diegene degene die thuis de beslissingen neemt over telecommunicatie?
- Ja, in overleg met mijn vriendin.
- Bij wie bent u klant voor u telecommunicatie als ik vragen mag?
- Bij Telenet, zowel voor TV, internet, vaste en mobiele telefonie.
- Graag zou ik u een analyse aanbieden...
- Mijnheer, wij zijn heel tevereden over Telenet. Ik ben niet van zin om te veranderen.
- Jamaar, ik spreek niet over veranderen, het gaat over een analyse...
- Sorry, mijnheer, maar ik denk dat we beiden onze tijd verliezen, want ik blijf sowieso bij Telenet.
- Jamaar, u weet nog niet wat ik ga zeggen...
- Sorry, mijnheer, maar ik stond op het punt de kinderen in bed te steken, ik heb hier momenteel eigenlijk geen tijd voor.
- Ja, bedankt om niet te luisteren, eikel!
- Pardon?

En dan werd er opgehangen. Is dit de stijl van Proximus? Het is goed mogelijk dat dit een callcenter was door Proximus ingehuurd, maar ze vertegenwoordigen Proximus wel in dit geval.

Ik vind dit op zijn minst gezegd grof: ze bellen mij ongevraagd op op een moment dat eigenlijk niet past. Ik probeer hen tijd te laten uitsparen door héél duidelijk te maken dat ik niet van zin ben over te stappen, en dan wordt je uitgescholden voor "eikel"??? Iemand van Proximus zelf die hier wenst op te reageren? Is dit jullie stijl, proximus?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Laat dat duidelijk zijn : dit mag onze stijl niet zijn !! dit willen we niet !

kan je in een privébericht dit bericht nog eens doorsturen mét je persoonlijke telefoonnummer waarop gebeld werd ?

dan laten we uitzoeken vanwaar dat telefoontje is gekomen voor feedback aan de betrokken collega.

Excuses hiervoor.

Vriendellijke groeten

tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Reageer