Proximus gaat achteruit laatste 2 jaar

  • 11 September 2018
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Ik ben jarenlang klant geweest bij Proximus, en het valt mij op hoe sterk Proximus plots is achteruit gegaan.

-Via telefonisch support krijg ik niemand vast binnen het half uur tot drie kwartier, eender wanneer.
- Via chat ben je vaak 20-30e in de wachtrij, het duurt weliswaar een uur of twee drie om vanvoor in de wachtrij te geraken, als het al vooruit gaat. Vaak blijft de teller precies steken.
- Via Messenger heb ik al maanden geen antwoord gehad, hoewel ik meermaals pogingen heb ondernomen.

Ondertussen wordt je overspoeld met marketing via de post of e-mails en nieuwe campagnes.

Ik heb een bestelling geplaatst op 23 augustus 2018 voor Internet Comfort bij een Pack For Employees, en gisteren besloot ik support te bellen wat de status was, gezien ik een afspraak had ingepland voor 6 september 2018.
Echter heb ik geen annulatie ontvangen voor de afspraak, is er mij ook niets laten weten dat Internet Comfort niet mogelijk was als losstaand product, hoewel de keuze wel degelijk mogelijk was in de Pack For Employees keuzepagina.
Nu had ik dit gisteren op 10 september 2018 lasten veranderen naar Internet Maxi, zei Cindy van Proximus Support dat zij mij zou een mail sturen om 17u30-18u30 met de afspraak vastgelegd.
Nu heb ik heel de dag geprobeerd iemand te bereiken op bovengenoemde kanalen, tevergeefs.
Ik ben uiteindelijk naar de lokale Proximus winkel geweest in Tienen en heb mijn verhaal uitgebreid gedaan. Echter hebben zij toegegeven dat Proximus sterk is achteruit gegaan.

Toen ik overstapte naar EDPNet van Proximus verliep alles vlot, alles kon remote omdat het op dezelfde lijnen gebeurde, nu moeten ze per se een technieker langs sturen, terwijl het enige wat ik hoef te doen is een login in te geven. Het lijkt er mij op dat Proximus walgelijke praktijken wilt toepassen om toch maar een technieker te kunnen inplannen op kosten van mijn werkgever, terwijl in de voorwaarden staat dat een zelfstandige installatie eigenlijk gratis en mogelijk is zonder technieker en ook zonder BBOX 3.

Volgens mij overdrijf ik niet, Proximus is volgens mij het noorden kwijt en de organisatie lijkt erg zoek.

PS: Vertel IT eens dat MyProximus de helft van de tijd gebroken is. De laattijden van de webpagina's zijn ook veruit onacceptabel.

3 reacties

Om toe te voegen, Proximus schendt momenteel ook enkele Europese rechten door niet-Belgische bankrekeningnummers te discrimineren bij domiciliëring. Deze worden geweigerd. Ook wel gekend als IBAN discrimination. Hier staan serieuze boetes op.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Jonas,
In verband met de installatie heb je antwoord ontvangen via messenger.
Het is wel degelijk mogelijk om een SEPA-mandaat te activeren op een Europees en niet-Belgisch IBAN nummer.
Groetjes,
Antonella
Dag Jonas,
In verband met de installatie heb je antwoord ontvangen via messenger.
Het is wel degelijk mogelijk om een SEPA-mandaat te activeren op een Europees en niet-Belgisch IBAN nummer.
Groetjes,
Antonella

Ik heb je bericht net gezien.

Ik zal nogmaals een proberen de IBAN in te geven!

Bedankt voor jouw antwoord.

Reageer