Beantwoord

Proximus contacteren via e-mail

  • 25 April 2017
  • 10 reacties
  • 3037 Bekeken

Hoe kan men als NIET-klant Proximus contacteren per e-mail.

Telefonisch is niet mogelijk en langsgaan ook niet.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 25 April 2017, 16:15

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, kunnen wij je ergens concreet mee verderhelpen? In verband waarmee wens je contact op te nemen. Normaal kan je online een contactformulier invullen die als email naar ons verzonden wordt. Groetjes Freya
Beste

De enige mogelijkheden die ik vond om Proximus te contacteren, op https://www.proximus.be/support/nl/personal/zwpr_support/cr_contact.html , zijn een telefoonnummer en de mogelijkheid om langs te komen.
Kunt u mij aanreiken waar ik dat contactformulier kan vinden a.u.b.

Mijn vraag betreft het volgende:
Ik vond in het overzicht van mijn bankrekeningen een actieve domiciliëringsopdracht t.b.v. PROXIMUS hoewel ik geen enkele overeenkomst meer heb lopen met PROXIMUS.
Hoe kan deze domiciliëringsopdracht beëindigd worden?

Mvg

jd.home
Reputatie 7
Badge +4
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html Via deze link, kan je onderaan kiezen om te mailen.

Gaat er ook effectief geld van je rekening? Was je vroeger klant? Zoja, kan je de klantennummer hiervan geven? Groetjes Freya
Beste

Als ik op de door u aangereikte link klik, dan zie ik daar nergens een mogelijkheid om Proximus, als NIET klant, per e-mail te kunnen contacteren.

Ons gezin was vroeger klant. Klantnummer: 1711272

Mvg

jd.home
Reputatie 7
Badge +3
Dag jd.home,

Ik heb het domiciliëringsmandaat dat nog actief stond op klantennummer 1711272 stopgezet.

Groetjes,

Antonella
Beste

Dank u voor het stopzetten van het domiciliëringsmandaat.

Ik kreeg echter nog geen antwoord op het volgende in mijn vorige bericht: "Als ik op de door u aangereikte link klik, dan zie ik daar nergens een mogelijkheid om Proximus, als NIET klant, per e-mail te kunnen contacteren."

Mvg

jd.home
Reputatie 7
Badge +3
Dag jd.home,

Langs deze weg mag u steeds uw vraag/probleem stellen.

Wij helpen u graag verder.

Groetjes,

Joël
Beste

Ik vind het positief dat ik via deze weg steeds een vraag/probleem mag stellen.

Maar dit is geen antwoord op mijn vraag: "Als ik op de door u aangereikte link klik, dan zie ik daar nergens een mogelijkheid om Proximus, als NIET klant, per e-mail te kunnen contacteren."

Moet ik daaruit besluiten dat het voor een NIET-klant onmogelijk is om Proximus via e-mail te contacteren, zonder eerst een 'verplicht' account aan te maken?

Mvg

jd.home
Ook als klant zie ik niet de mogelijkheid om een mail te sturen.
toch wel je kan trouwens ook kiezen voor de optie dat je uw telefoonnummer niet kent als je bv geen vaste telefoonlijn hebt.
Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat het niet zo gebruiksvriendelijk en logisch is om direct de juiste weg te vinden.
NB: het gaat wel om een online email form dus niet echt om een mail adres.

Reageer