Problemen sinds januari 2019 tv en internet

  • 10 March 2019
  • 5 reacties
  • 341 Bekeken

Na 15 jaar trouwe klant bij proximus zijn we het nu meer dan beu! Al 3 maanden zitten we met storingen in tv en internet! Dagelijks 6 a 7 keer uitvallen zijn we nu gewend! Na 6 techniekers is de 7e onderweg die komt op dinsdag. Begin me stilaan vragen te stellen of ze het zelf wel weten waar het aan ligt. Ge kunt alles 100 keer vervangen niks heeft al geholpen. Ze zien continue storingen op onze lijn maar ze weten niet waaraan het ligt. Stel je de vraag compensatie ha nee dat gaat niet want we hebben nog tv en internet.... Ja in stukken.... Deze week laatste kans en proximus vliegt de deur uit. WE ZIJN DIT MOE!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Marieaerts,

Dit is niet fijn om te vernemen, ik zal je dossier laten opvolgen door het High care team.

Dan mag je mij nog even via deze link je klantnummer doorsturen.

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie dat er ondertussen al een afspraak gemaakt is morgenvoormiddag tussen 8 en 12u. Er zijn inderdaad wel fouten op de lijn te zien die deze problemen veroorzaken. Onze technieker zal dit voor u oplossen.
HadewuchT dit zien ze al weken.... maar geen enkele technieker weet waar het aan ligt. Vorige week dinsdag is er ook al een technieker geweest... nog steeds niet opgelost... ze zien de problemen maar niemand kan verklaren of herstellen wat er gaande is. U begrijpt wss onze frustratie dat we zelfs opgenomen programma's met onderbrekingen zien, voetbal dat constant wegvalt, series die je in stukken moet zien dan nog maar gezwegen over internet. Als je inlogt op uw bank en je internet ligt er plotseling uit je geraakt niet meer ingelogd en je kan keer op keer je bank bellen dat het door plotse onderbreking komt dat je niet eens uitgelogd bent maar gewoon disconnect internet. ze testen keer op keer me lijn als ze hier zijn doen wat met de kabels zowel aan de kast als hier binnen en voor de rest... Wanneer gaan ze dit nu eens grondiger onderzoeken? Want die zogenaamde expert van 2 weken geleden ze waren met 2 hadden probleem gezien buiten aan de bekabeling en gingen dat herstellen en met een brief melden ze mij dat het opgelost was??? Kijk eerlijk gezegd al komen er nog 10 techniekers langs ik vermoed dat ze het zelf niet meer weten en maar wat doen om ons gerust te stellen! Ik hoop echt van harte morgen de laatste technieker ben het bellen en doorgeven zo moe!
Na 15 jaar trouwe klant bij proximus zijn we het nu meer dan beu! Al 3 maanden zitten we met storingen in tv en internet! Dagelijks 6 a 7 keer uitvallen zijn we nu gewend! Na 6 techniekers is de 7e onderweg die komt op dinsdag. Begin me stilaan vragen te stellen of ze het zelf wel weten waar het aan ligt. Ge kunt alles 100 keer vervangen niks heeft al geholpen. Ze zien continue storingen op onze lijn maar ze weten niet waaraan het ligt. Stel je de vraag compensatie ha nee dat gaat niet want we hebben nog tv en internet.... Ja in stukken.... Deze week laatste kans en proximus vliegt de deur uit. WE ZIJN DIT MOE!
Beste marieaerts, ik geloof niet meer in sinterklaas! Na 20 jaar stap ik over op 22/03/2019 en is Proximus voor mij voltooid verleden tijd...
Beste Domi, wij wachten het nog af er is schot in de zaak gekomen 😉. Technieker is dinsdag geweest en heeft alles vervangen van de stekker in de muur tot aan de kast. Hij zei ons als de storingen blijven dat het echt wel buiten moet zijn. Op hoop van zege dachten we het is opgelost maar helaas gisterenavond tv kreeg storingen. Heb gelijk contact opgenomen met technische dienst en er is al een heel dossier en nu word ik idd opgevolgd en gaan ze gerichter zoeken.Morgen komen ze terug met lasser en gaan ze echt alles letterlijk opmeten en uitzoeken. Die aardige mevrouw gisterenavond zei me zelfs dat zij het nu mee moet opvolgen en gaat me in de loop van deze week nog 2 keer contacteren of het probleem na morgenmiddag gevonden is en of er al beterschap is. Ik denk dankzij dit forum dat ze er werk van maken. Ben idd in opvolging en ze zeggen ze nu zelf hier moet nu stilaan einde aan komen. Heb er vertrouwen in dat het opgelost gaat geraken 😉.

Reageer