Vraag

Probleem smartphone + abonnement

  • 27 November 2018
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Beste,

Ik heb op 17 november een bestelling geplaatst op de e-shop.
Het gaat over een iPhone XS Max met een abonnement dataphone 2gb + mobilus S (momenteel heb ik nog een herlaadkaart bij orange).
Heb online alle gegevens ingevuld waaronder huidige provider, simkaartnummer, en behoud van nummer etc.
Hierna heb ik het volledige bedrag moeten betalen en meteen een bevestigingsmail gekregen.
Een paar dagen gewacht, maar geen enkel nieuws over mijn bestelling gehoord. Wanneer ik mijn bestelling probeer te tracken, kom ik op een pagina die het volgende geeft: je authenticatie wordt niet langer erkend. Ik heb dan verschillende keren met de klantendienst gebeld, en telkens zeiden ze iets anders. iPhone niet voorradig, gegevens die niet volledig waren... Sommige medewerkers deden zelfs moeilijk omdat ik nog geen klantennummer heb (moet nog worden toegekend door proximus).

Nu zijn we al reeds 10 dagen verder en heb ik nog altijd geen nieuws. In mijn eerste mail heb ik wel een bevestiging van mijn bestelling ontvangen en mijn contract die getekend moet worden. Een medewerker zei dat ik het contract moet uploaden op de site van proximus, maar heb overal gezocht en er is nergens iets te vinden. In de winkel zeiden ze dat ik normaal gezien nog een tweede mail zou ontvangen met daarin informatie over mijn contract en levering. Maar verder heb ik niks meer ontvangen buiten de bevestigingsmail.

Ik hoop dat dit snel opgelost wordt, aangezien ik veel moeite moet doen om te achterhalen wat er gaande is en zonder enig resultaat. Kan er iemand mij helpen ?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Flavio,
Kan je je gsm nummer, order referentie of klantennummer via deze link doorsturen?
Groetjes,
Wilfried
Ik heb net de gegevens doorgestuurd.
Beste,

Ik heb net hetzelfde probleem.
Ik word van kaske naar de muur gestuurd!
Kan er mij iemand een deftige uitleg geven aub?

Met vriendelijke groeten,
Thijs Vanlaer
bij mij hetzelfde en word ook van het kastje naar de muur gestuurd bij proximus weten ze niets gsm betaald en ze sturen hem niet.

schandalig ik ga hiert verder meer heb al 2 keer gebeld ze weten niet waarom hij niet verstuurd is of wanneer dit gaat gebeuren,

ik ga contact opnemen met de krant want ze bedotten iedereen met hun acties.

Reageer