Vraag

Probleem bij aanvraag Internet/tv bundel

  • 28 September 2017
  • 0 reacties
  • 119 Bekeken

Beste,

Dinsdag 19 september heb ik telefonisch een aanvraag van Internet/ Tv bundel aangevraagd bij proximus.
Deze dame aan de lijn had alles ingevuld voor me , omdat dit sneller werd geregeld aan de lijn vertelde ze me.
Ze vertelde me dat ik men identiteitskaart moest inscannen (recto verso) , dus zogezegd zo gedaan de dag nadien.
Ook zei ze dat ze dinsdag (25sept) kwamen om alles te installeren .
Maandag belde ik terug omdat ik het raar vond nog niks te weten wanneer ze kwamen die dag.
Vertelde me die persoon dat hij niks zag staan , en dat het niet bevestigd was.
Ook was men naam verkeerd ingevuld en men email adres verkeerd.
Deze persoon heeft het dan gecorrigeerd en vertelde dat ik de dag nadien moest terug bellen omdat de afspraken dienst al naar huis was.
dinsdag 25 sept bel ik terug , en wat blijkt dat de 1ste persoon men gegevens niet had bevestigd en hij met zijn baas moest bespreken wat nu. Na een 5 tal minuten kwam hij terug met excuses van de hele proximus team en dat hij me van boven op de lijst had gezet en terug ging bellen dezelfde dag of de dag nadien.
De dag nadien nog steeds niks gehoord en besloot ik terug te bellen (27 sept) .
Na de zoveelste keer alles uit te leggen, besloot er iemand me te helpen.
Ze had me een vaste afspraak gegeven 4 oktober maar zei dat dit moest om zo dan een vroegere afspraak te krijgen.
Ze belde naar de installateurs om te zien wanneer ze vroeger konden komen.
Rond ongeveer 16.00 belt ze me terug om te zeggen dat ze donderdag of vrijdag kunnen komen maar me nog eens zou terug bellen voor 17.15 om zekerheid te geven .
Toen kreeg ik een anonieme nummer aan de lijn met het goede nieuwe dat ze donderdag 28 sept zoude komen.
10 min nadien weer dezelfde persoon die me ging terug bellen met hetzelfde goede nieuws dat ze morgen komen.
Ze kon me wel nog geen uur geven, daarvoor zou ze me terug bellen of ik indien ik niks hoorde.
Vandaag 28 sept, na niks meer gehoord te hebben, besloot ik te bellen om te weten wanneer ik thuis zou moeten zijn.
Daar vertelde me een dame dat de installateurs me gingen terug bellen om 12uur om me een uur te zeggen.
Rond half 1 belde ik terug nadat niemand me had gebeld , en kreeg ik het nieuws dat ze vandaag niet komen omdat er iemand een wijziging had gemaakt voor me , wat me vreemd is omdat ik niks heb gewijzigd.
Ik legde de situatie uit van A tot Z , en bleef het zelfde lied horen dat ze niet komen.
Waarom hadden ze dan alles geregeld voor me? Waarom is het zo moeilijk om me klant te maken bij jullie?
Jullie begrijpen me toch dat dit echt de spuigaten uitkomt?
Door deze fouten , heb ik hier geen internet geen televisie, en problemen voor men werk / vriendin met haar MaNaMa studies omdat ze niet aan haar slides kan.

Aub proximus helpt me want ik ben echt radeloos aan het worden.
We zijn al jaren klant bij jullie en op verschillende adressen maar dit is echt ongezien.

mvg,
Guillaume Hansen

0 reacties

Geen reactie

Reageer