Prijsstijging zonder reden

  • 5 January 2017
  • 5 reacties
  • 416 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Ik stel vast dat de prijs van mijn abonnement is gestegen zonder ik hier tevoren geïnformeerd ben.

In tijden waar dataverkeer overal goedkoper wordt gaat Proximus er een schepje op doen !

Dan maar niet vergelijken met wat het internet kost in het buitenland.

5 reacties

Niet alleen onze pack is deze maand onaangekondigd met 1,90 € gestegen, ook onze beide mobiele nummers zijn met 2 € gestegen. Een woordje uitleg is toch het minimum dat er zou mogen gebeuren of niet soms ?
Reputatie 7
Badge +1
Niet alleen onze pack is deze maand onaangekondigd met 1,90 € gestegen, ook onze beide mobiele nummers zijn met 2 € gestegen. Een woordje uitleg is toch het minimum dat er zou mogen gebeuren of niet soms ?
Als je de factuur van november 2015 bekijkt zie je onderaan de aankondiging van deze prijsverhoging. Alle oude abonementen hebben ze verhoogd. De nieuwe formules hebben ze ongemoeid gelaten. Heb daar vorig jaar een item op dit forum gezet. " Tarief verhoging Proximus per 01-01-2017". Daar werd bijna niet op gereageerd of het is maar 1 boterham en dat zijn de kosten niet. Maar dat is hier in Belgenland altijd klagen achteraf en niet van te voren bij de aankondiging van de verhoging.
Als je de factuur van november 20156 bekijkt zie je onderaan de aankondiging van deze prijsverhoging.
Prijsverhoging is idd gemeld maar...
- de meesten die de factuur per mail krijgen kijken kijken niet in de bijlage, enkel naar de betalingsgegevens in de email zelf, zeker als er geen onverwachte bedragen op staan.
- de feitelijke stijging van het pack staat er niet (enkel het maximum €1,94)
- de nieuwe prijs van mijn pack op de factuur is hoger dan de prijs van hetzelfde pack volgens de website
Inderdaad Antoon, onderaan de factuur van november 2016 zijn die 2 prijsstijgingen aangekondigd. Ik zal die facturen in het vervolg wat beter onder de loepe nemen. Bedankt voor je reactie.
Reputatie 2
Badge
Het wordt tijd dat we eveneens buitenlandse providers kunnen aanspreken. Wat concurrentie zou deugd doen.

Reageer