Vraag

Overzetting privé naar vennootschap

  • 26 January 2018
  • 27 reacties
  • 1938 Bekeken

  • Rising star
  • 15 reacties
Aanvraag telefonisch aangevraagd. Eerste vrouw kon mij goed helpen en legde alles goed uit.

Zou mij terugbellen maar later dan afgesproken uur. Andere persoon gebeld en gaf totaal andere uitleg.

Uitleg gekregen dat overdracht naar privé 59 euro kost (simpele overzetting zonder fysieke tussenkomst).

Nu krijg ik gisteren brief thuis met overdracht. Installatieadres is een totaal ander adres dan wat ik op mijn eerste brief had geschreven.

1e telefoon - na 5 minuten wachten: persoon had mijn gsm nummer en lijn is verbroken geweest maar doet moeite niet om terug te bellen
2e telefoon - 5-10 minuten moeten wachten - krijg ik een persoon aan telefoon die mij zei: wacht even aan de lijn ik zoek snel op. na 15 minuten zelf maar toegelegd en opnieuw zelf gebeld
3e telefoon - 5-10 wachten - eindelijk iemand die wel kon helpen maar alles uitleggen en uitzoeken koste weer eens 15 minuten.

Alles te samen ben ik dus meer dan een uur kwijt voor een simpele overzetting, nochtans was alles langs mijn kant perfect ingevuld. Een uur kwijt door een fout van proximus zelf. Dan vind ik de 59 euro om de overdracht te voltrekken toch vrij duur als ik zelf nog de helft moet doorgeven om aan te passen...

Vind ik toch vrij absurd aan deze prijs.

27 reacties

Beste meer dan een maand wacht ik al op een antwoord. eigenlijk al 3 als je vanaf het begin kijkt...
Is er nu nog altijd geen antwoord? op de brief stond gemiddeld 10 dagen? volgens mij mag dit gemiddelde wat omhoog getrokken worden 😉
Reputatie 7
Badge +3
Het dossier staat nog in behandeling, ik heb gevraagd om je dringend te contacteren. Grt, Heidi

Reageer