Overstap van Telenet

  • 8 March 2019
  • 2 reacties
  • 515 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Ben enkele weken geleden overgestapt van telenet. Alles verliep vlot tot bezoek instalateur de week na de aanvraag prima dacht ik. Na enkele minuten stelde deze vast dat mijn lijn in kortsluiting lag en mazkte onmiddelijk een afspraak met lassers.twee weken wachten. Gisteren zijn ze met twee geweest. Om 11 uur ter plaatse. Na een half uur weg omdat er iets niet goed was mdy vorige klant. Drie uur gewacht toen waren se terug en begonnen een stukje van de lriding op te graven. Werkte. Maar ook weer niet. Andere lus gelegd. Vandaag geen vaste lijn meer. Opnieuw een technieker ter plaztse. Stelde vast dat dr nog steeds kortsluiting was en dat men een lus van 600 meter hzd gemaakt met slechte beeldkwaliteit. Verder heb in franstalig voetbal vanaf 711 en zijn de zndere opties nog steeds in behandeling. Net zozls de app voor tv. Dus eigenlijk niets in orde. Technieker vandaag kon ook geen nieuwe afspraak vastleggen met lassers. Twee jaren geleden ben ik na drie weken tdtug gehold naar telenet. Volgende week overweeg ik dat opnieuw en stel ik mij de vraag waarom ik nog edns de overstap gewaagd heb. Is deze vraag terecht?

2 reacties

Klantnummer 6***
Ps. Over de gsm diensten zeer tevreden
TIP:
Het is altijd het beste uit veiligheid van op een openbaar forum geen privé gegevens te posten, maar als je die toch moet doorsturen omdat er achter gevraagd wordt door iemand van de Proximus medewerkers, dan doe je dit veilig door een Privébericht te sturen (klik hier) naar hen.

Reageer