Vraag

Overdracht mobiel abo

  • 3 August 2018
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb op woensdag een aanvraag verstuurd om mijn gsm abo te laten overnemen door Proximus van Scarlet.Dit is door Proximus bevestigd via mail met verwijzing naar simkaart die zou verstuurd zijn.(ook op woensdag).Donderdag voormiddag bericht gekregen van proximus dat Scarlet zou gecontacteerd worden voor overdracht.Gevolg : donderdagnamiddag Scarlet gedeactiveerd, alleen nog noodnr.Probleem : Het is vandaag vrijdag,laatste post is geweest,nog steeds geen simkaart en weekend voor de deur (geen post).Gevolg : gans weekend geen telefoon die ik niet kan missen.Hoe kan dit opgelost worden.?

Groetjes.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tja misschien met uw identiteitskaart, uw GSM-nr en uw Proximus-klantennr een nieuwe SIM gaan halen in een Proximus-center en aldaar laten activeren (zodat uw nr onmiddellijk werkt)

Dit is inderdaad een zeer snelle overdracht...
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Georges , jouw gsmnummer staat ondertussen actief bij Proximus, indien je jouw simkaart niet hebt ontvangen , dan kan je via een Proximus Shop "een ruil van simkaart" aanvragen, dan activeren ze jouw nummer op een ander simkaart, maar hiervoor heb je wel jouw huidig simkaartnummer nodig, dit kunnen we jou doorsturen, maar liefst via een privébericht, wil je via onderstaand link even reageren,zo kunnen we het in privé versturen. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Aziz,heb het voorlopig opgelost met een sim kaart die ik bij aankoop van telefoon heb gekregen.Is wel payandgo die ik inmiddels heb geactiveerd en geïdentificeerd.Wacht nu wel op goede simkaart.Toch bedankt.Groetjes.

Reageer