Beantwoord

Opzeg Proximus


Wat moet er concreet binnengebracht bij een Proximus center of opgestuurd worden via UPS als je al je diensten van Proximus tv+internet opzegt?
icon

Beste antwoord door NickyL 7 augustus 2017, 18:17

Dag rsca_rsca, hierbij moeten de modem en decoder terug gezonden via een Kiala punt in je buurt, je krijgt een document met een code voor de terugzending, vraag steeds een bewijs! Groetjes, Nicky

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
- decoder + netadapter + afstandsbediening (aangekochte decoders mag je behouden uiteraard)
- Bbox modem + netadapter (aangekochte bbox mag je behouden )

Best eens bellen naar 0800 22 800
of Je kan ook opzeggen via www.proximus.be/opzeggen.
De Ups labels worden je via e-mail opgestuurd.
Martin schreef:

- decoder + netadapter + afstandsbediening (aangekochte decoders mag je behouden uiteraard)
- Bbox modem + netadapter (aangekochte bbox mag je behouden )

Best eens bellen naar 0800 22 800
of Je kan ook opzeggen via www.proximus.be/opzeggen.
De Ups labels worden je via e-mail opgestuurd.



Dus in 2 dozen wordt alles teruggestuurd? Binnenbrengen bij een center kan niet meer?
Reputatie 7
Badge +6
rsca_rsca schreef:

Dus in 2 dozen wordt alles teruggestuurd? Binnenbrengen bij een center kan niet meer?


Inderdaad, de te volgen procedure staat hier beschreven.
Groetjes,
Wim
Reputatie 5
Badge +3
Dag rsca_rsca, hierbij moeten de modem en decoder terug gezonden via een Kiala punt in je buurt, je krijgt een document met een code voor de terugzending, vraag steeds een bewijs! Groetjes, Nicky

Reageer