Vraag

Operatoren

  • 3 October 2018
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo, ik kreeg zonet een Franstalige operator aan de lijn die mij belde namens Proximus. Ben zelf Nederlandstalig dus ik vroeg haar vriendelijk of zij geen Nederlands sprak. Zij verzocht mij met dezelfde vriendelijkheid om Frans te praten omdat zij geen Nederlands sprak. Waarom zou ik ? Is klant geen koning meer ? Het gesprek werd dan ook afgebroken. Waarvoor werd ik gecontacteerd? Ik weet het niet. Waarom wordt van cliënteel 2-taligheid vereist daar waar dit ontbreekt bij de operatoren ?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Was het wel iemand van Proximus? Het kan evengoed iemand zijn die zich voor Proximus uitgeeft en kan dus evengoed een oplichtster zijn die probeert mensen geld af te troggelen.
Moest het van mij zijn dan zou ik eisen dat die persoon Nederlands spreekt zoniet dan smijt ik die telefoon gewoon dicht, amen en uit zo simpel is dat.
Hetgeen dus gebeurde,he, Alexander. Ik vond het gewoon mijn plicht om dit te melden.
Als bijkomende info: Dit werd hier ook al vroeger gemeld op het forum door andere forumleden, dus ben je zeker niet alleen die dit voor heeft.

Reageer