Onvriendelijke service

  • 2 August 2017
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Net vriendelijk afgescheept op de hulplijn van Proximus Bizz?????? daarvoor is men dan meer of 20 jaar klant !!!!!
Mijn zoon was over de limiet van 10gb mobiel internet gegaan, wat op zich bijna onbegrijpelijk is.. en ja hij gebruikt het voor werk en ook Fb en Instagram maar NIET VOOR FILMS of eender wat, want dit is de uitleg die ik krijg van Proximus !!

Vorige maand ook 10GB extra aangerekend wat niet gebruikt werd en na mijn klachten werd een creditnota gemaakt met de boodschap dat dit maar éénmalig kan

Nu werd zijn data geblokkeerd op 23/7 en na terug getelefoneer werd beloofd dat alles terug actief ging zijn op 01/08.
Vandaag terug moeten bellen en kreeg te horen dat de opheffing van die blokkering word gedaan middels een dossiertje en dit kan 10 WERKDAGEN duren !!!!??????

Prettige dag verder en telefoon werd dicht gelegd, bedankt Proximus voor bewezen diensten !!
Wij sponsoren maandelijks toch rond de 300€, zakelijk en privé !!!!!

Wij stappen na meer dan 20 jaar over naar een andere telecomdienst..

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Karin93,

Ik voeg al je info toe aan dossier 30346007 voor grondig nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.

De data op het telefoonnummer van de zoon zou terug moeten werken, hij moet zijn toestel even uit- en terug aanschakelen.

Groetjes,

HeidiE

Reageer