Ontevreden over Proximus shop

  • 17 August 2017
  • 0 reacties
  • 117 Bekeken

Maandagnamiddag 14/8/2017 ging ik rond 17u15 langs in de proximusshop gelegen in de Diestsetraat in Leuven. Er waren op dat moment 3 proximusmedewerkers aanwezig... één was bezig met een klant, de 2de had net gedaan met een klant en zei me dat ze eerst haar pauze ging nemen waarop ze een beetje buiten aan de deur ging staan en daarna naar de keuken trok. De 3de zat op de pc te tokkelen en heeft mij zeker 10min laten staan zonder EEN woord te zeggen en is dan ook naar de keuken getrokken! Daar stond ik dan want de enige medewerkster die wel in de shop was was nog steeds met een klant bezig. Na een dikke 10 min daar te staan wachten ben ik dan maar vertrokken. Dat noemen ze dan klantvriendelijkheid !!! Zelf heb ik meer dan 15 jaar in een winkel gewerkt maar zo een houding tegenover een klant heb ik nooit gezien. Vandaag heb ik dan maar telefonisch contact opgenomen met Proximus om mijn probleem uit te leggen en ze hebben een reset van mijn account gedaan...ben benieuwd of het nu opgelost is. In elk geval in de Proximus shop in de Diestsetraat zien ze mij nooit meer terug !!

0 reacties

Geen reactie

Reageer