Beantwoord

Ontevreden over klantenservice bij storingen

  • 25 March 2019
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

De klantenservice van Proximus heeft weer een hoogtepunt bereikt. Al de hele dag storingen. Kan gebeuren uiteraard, wij dus heel geduldig. WiFi werkt ondertussen weer, maar TV helaas niet. Heeft u de modem wel correct verbonden, vraagt de TV. ? Alsof de kabouters deze nacht de kabeltjes verwisseld hebben. Hulp nodig? Bel dan de helpdesk. Doen we dus. En dan zegt die stem doodleuk dat we wellicht last hebben van een storing in de buurt en ze ons per sms op de hoogte zullen houden. Die SMS zal ergens in de lucht hangen, want aangekomen is die niet. En iemand aan de lijn krijg je niet. Zo blok je dus je klanten op een zeer eenvoudige manier af. Misschien eens een cursus Customer Delight volgen... ?
icon

Beste antwoord door HadewychT 26 March 2019, 12:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik had dit weekend hetzelfde probleem. Volledig resetten van zowel de bbox als de wifi bridges (beide via het reset-knopje dat je moet induwen met een tandenstoker of iets dergelijks) heeft het uiteindelijk opgelost.
't zal hier wel om een probleem gaan in TS zijn regio zo te zien.
Maar toch altijd best van eerst "herstarten" te proberen van je bbox want voor mensen die allerhande instellingen gedaan hebben in hun bbox, zoals port forwarding enz….., moeten die instellingen wel allemaal weer opnieuw invoeren na een reset.
Dus moraal van het verhaal , als herstarten niet helpt dan pas resetten...
Reputatie 7
Badge +4
Er was inderdaad een storing waar meerdere klanten bij betrokken waren. Een herstart of reset van de toestellen helpt in dat geval niet. Ondertussen zou dat probleem normaal gezien opgelost moeten zijn.

@Schipperke Mijn excuses dat je niemand aan de lijn kreeg hierdoor.
Storingen of niet die hele klantenservice werkt gewoon op leugens.....Je krijgt telkens iemand anders aan de lijn en allemaal beloven ze alles in orde te brengen!Maar eens je de telefoon hebt ingehaakt is het voor hun opgelost en gebeurt er gewoon niks

Toen ik zei dat ik al 2weken geen tv kon kijken,werd me doodleul gevraagd of ik niet bij de buren kon gaan kijken!!Als dat service is amai

Reageer