Ontevreden

  • 7 June 2018
  • 6 reacties
  • 362 Bekeken

Ben nieuwe klant en bestel me de tv erbij . Ik betaal de tv netjes via de mail die ik krijg . Nu zijn ze bij Proximus mijn betaling kwijt . Dus resultaat al meer dan een week geen tv en het ziet er naar uit dat het wel nog wat kan duren. Verschillende tickets later . Is Da hier altijd zo ? Heb al spijt dat ik Telenet heb opgezegd

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Kurt, kan je via volgende link het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Groetjes Freya
Was dit een bestelling via de webshop? Dan wens ik je eel succes en geduld toe!!
Ik ben reeds meer dan 2 maanden bezig om een dubbele betaling van 718€ terug te krijgen. Al 4 keer is de klacht die ik hiervoor heb opgemaakt afgesloten. Al 4 keer heb ik mijn bewijzen doorgestuurd. Maar niemand vind ook maar iets terug en kan ons verder helpen. Ik hoop dat het bij jou sneller opgelost geraakt.

Mvg,
Sarah
Installateur is hier maar kan niets testen omdat jullie mijn betaling kwijt zijn en mijn tv nog niet heb . En die gast die hier geweest is garandeerde mij dat ik geen extra routers nodig had want kon die oude van Telenet gebruiken, blijkbaar ook niet waar dus 100 euro extra kosten. Gaan jullie zo om met nieuwe klanten? Ik doe mijn contract uit en zwier hier dan alles terug buiten en ga zeker geen reclame maken voor jullie mvg kurt
Reputatie 7
Badge +3
Kurt,

het spijt me dat de communicatie niet correct is verlopen. Alle info werd in een dossier vermeld en wordt opgevolgd. Zowel voor de TV als voor de bijkomende toestellen.

groetjes,

Tina
Reputatie 7
Badge +4
Ssvvddbb,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Mvg, Koen
Na 19 dagen nog eens gebeld naar jullie om te vragen hoe het nu zit met mijn televisie die ik al betaald heb . Kreeg een reactie dat ze het aan het bekijken zijn .na 19 !!!!!!!! dagen moeten jullie het nog bekijken???? Da is ne tv van de Ikea zeker,dat jullie zelf in elkaar moet steken? Het is een schande hoe jullie met de klanten omgaan, zolang die rekening betaald is ,is het goed. Voor de rest trekken jullie jullie niets aan. Mvg een heel ontgoochelende klant

Reageer