Ontevreden

  • 16 August 2017
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Nu een maand geleden hebben we onze verhuis gemeld, en op heden hebben wij nog altijd geen tv en internet. Mijn man heeft ondertussen 18 telefoons gepleegd naar de klantenservice. En steeds krijgt hij te horen , we bellen je binnen de 48 h op. Nooit krijgen we iemand te horen!!!!! 10 dagen verder, nog steeds niets!!! Er blijkt vanalles mis te lopen met de registratie van ons nieuw adres.
Ondertussen moeten wij wel werken op ons mobiel gegevens....wat ons behoorlijk duur zal opbreken....maar die we niet schikken te betalen. Aangezien de fout bij Proximus ligt. Wij hebben ook betaald voor Netflix.....dat loopt gewoon verder , waar we ook niets aan hebben. Dus Proximus , ik wil dit morgen in orde hebben. Of we stappen over naar een andere provider en ik zet een heel slecht review op internet. Ons geduld is op.!!!!!!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Biekegilson

Alvast de excuses hiervoor.

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg, Koen
Ik mag ook zeggen dat ik super ontevreden ben. Ik krijg op mijn laatste telefoonrekening plots 53 euro extra kosten aangerekend voor zogezegde roaming in het buitenland. Ik heb nooit mijn mobiele gegevens opgezet en toch beweren ze dat het wel waar is.(de dame die ik aan de lijn kreeg) Eerst willen ze de 53 crediteren als commerciële geste, na 2 minuten toch niet omdat het uit blijkbaar uit Zwitserland komt??? Ik heb verdorie nooit op internet roaming geweest! Niets aan te doen, ik moet betalen, al ben ik meer dan 30 jaar klant en nog nooit een speciale rekening gehad. Dit is niet-klantvriendelijk tot en met. Een schande. Als er geen serieuze reactie meer komt schakel ik Test-Aankoop in en ben van plan om alles op te zeggen en Telenet te raadplegen...misschien gaat het daar eerlijker aan toe.
Een zeer ontgoochelende klant Koen Daniels uit Wuustwezel

Reageer