Vraag

Ongewenste telefoontjes Proximus

  • 20 February 2018
  • 9 reacties
  • 1289 Bekeken

Ik word al 3 weken op rij elke dag gebeld / gestalkt door proximus. Ik zou graag hebben dat dit ophoudt en dat ik uit de bellerslijst wordt verwijderd. Wie spreek ik aan? Hoe regel ik dit?

Ik ben trouwens ook geregistreerd op de bel-me-niet-meer lijst.

9 reacties

Beste,

heb je hier ooit een antwoord op ontvangen?
mss een sms sturen naar het betrokken nummer met volgend bericht:
STOP
Het is helaas steeds een "verborgen" nr. Toch bedankt.
Reputatie 6
Badge +2
Bovendien moet dat nummer een GSM nummer zijn of die speciale ingekorte nummer want naar een vaste nummer SMS'en is niet mogelijk aangezien een vaste telefoontoestel geen SMS functie heeft.
inderdaad ik ging ervan uit dat het om een gsm nummer ging.
Reputatie 1
Badge
Beste,

Het beste dat je kan doen is je op de bel me niet lijst laten zetten.
Dit kan via deze link: https://www.dncm.be/nl/

Word je dan nog gebeld, dan kan je zeggen tegen hun dat je op die lijst staat. Er staan voor hun dan boetes voor, omdat ze zich niet houden aan de regels.
Blijkbaar is dit al gebeurd want TS zegt dat hij al geregistreerd heeft
"... Ik ben trouwens ook geregistreerd op de bel-me-niet-meer lijst..."
EN...als je op de "Bel-me-niet" lijst ingeschreven bent dan NOG mag P'mus je lastigvallen ALS JE KLANT BENT!!! ALLE bedrijven waar je klant bent mogen je nog lastigvallen!!! Je moet elk bedrijf afzonderlijk laten weten dat ze je niet mogen lastig vallen....HELAAS...niemand bij P'mus kan (lees : wil) me zeggen hoe dit dient te gebeuren! En op hun website vind je natuurlijk hier niets over terug. 😞
Allé als je ze zelf nodig hebt, krijg je niemand aan de lijn. Maar tezelfdertijd vallen ze je dan lastig. Ongelooflijk toch.

Reageer